۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ورزشکار قزوینی مربی تیم ملی تکواندو نونهالان شد
کد خبر: ۳۵۸۰۷۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۲۴ ساعت: ۱۴:۴۰ ↗ لینک کوتاه

دبیر هیئت تکواندو قزوین:

ورزشکار قزوینی مربی تیم ملی تکواندو نونهالان شد

مجتبی حبیبی گفت: پروین کشاورز به عنوان دومین ورزشکار قزوینی سمت مربی‎‌گری تیم ملی تکواندو نونهالان کشور را کسب کرد.

ورزشکار قزوینی مربی تیم ملی تکواندو نونهالان شد
مجتبی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ با اشاره به انتخاب ورزشکار قزوینی به عنوان مربی تیم ملی تکواندو کشور اظهار کرد: پروین کشاورز که سرمربی‌گری تیم تکواندو غفاری تاکستان در لیگ نوجوانان را بر عهده دارد به عنوان دومین ورزشکار قزوینی سمت مربی‎‌گری تیم ملی تکواندو نونهالان کشور را کسب کرد.

وی افزود: این مربی جهت آماده‌ سازی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های نونهالان قهرمانی آسیا که در روزهای 31 مرداد تا 5 شهریور ماه در هوشیمینه ویتنام برگزار می‌شود در اردوی همدان حضور دارد.

دبیر هیئت تکواندو قزوین با بیان اینکه از قزوین ورزشکاری در تیم ملی نونهالان حضور ندارد، گفت: متاسفانه 3 بازیکن قزوینی در دور دوم انتخابی تیم ملی حذف شدند.

حبیبی در پایان تاکید کرد: با ایجاد بازی‌های تدارکاتی و حضور مربیان شایسته در قزوین باید شرایط حضور هرچه بیشتر بازیکنان استان در تیم‌های ملی کشور را فراهم کنیم.

گفتنی است که پروین کشاورز سابقه حضور در مسابقات جهانی 2007 ازمیر و حضور در تیم ملی بزرگسالان را در کارنامه خود دارد و همچنین در چندسال اخیر با هدایت تیم تکواندو غفاری تاکستان و هیئت تکواندو شهر محمدیه موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ کشور شده است.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان