۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین عاملان توزیع روغن موتور در استان بازار سیاه راه انداختند
کد خبر: ۳۵۸۰۶۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۲۲ ساعت: ۱۲:۱۲ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان قزوین:

عاملان توزیع روغن موتور در استان بازار سیاه راه انداختند

عباس کاظمی گفت: تعدادی از این عاملان توزیع و نمایندگان فروش در استان قزوین با استان‌های دیگر کار می‌کنند و در این حوزه به نوعی بازار سیاه درست شده است.

عاملان توزیع روغن موتور در استان بازار سیاه راه انداختند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ عباس کاظمی در جلسه تجمیعی تنظیم بازار استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به کمبود روغن موتور در استان اظهار کرد: طبق گزارشات رسیده پی بردیم که برخی عاملان توزیع روغن موتور، منابع استانی را به استان‌های دیگر منتقل می‌کنند.

وی افزود: تعدادی از این عاملان توزیع , نمایندگان فروش در استان قزوین با استان‌های دیگر کار می‌کنند و در این حوزه به نوعی بازار سیاه درست شده است.

فرماندار قزوین عنوان کرد: در بحث تخلفات نانوایان بر اساس دستور دادستان مقرر شده که سهمیه نانوایان متخلف به واحد دیگر منتقل شود اما همیشه این امکان وجود ندارد.

همکاری لازم در تامین خودرو تیم‌های بازرسی از سوی برخی دستگاه‌ها وجود ندارد

این مسئول ادامه داد: برای حل این مسئله نیاز به تجدیدنظر در پهنه‌بندی‌ها هستیم که این موضوع را برای بررسی تخصصی به کارگروه واگذار کردیم که بیشتر بررسی شود و این کار در سطح شهر و شهرستان آغاز شده است.

وی بیان کرد: همکاری لازم در تامین خودرو تیم‌های بازرسی از سوی برخی دستگاه‌ها وجود ندارد که اگر همراهی لازم صورت نگیرد دچار مشکل خواهیم شد.

کاظمی یادآور شد: مقرر شده بود که از ظرفیت گروه‌های جهادی برای بازرسی بازار استفاده کنیم که در عمل فعلا به گزارشات تلفنی و رصد فضای مجازی بسنده شده و برنامه منسجمی در این زمینه وجود ندارد.

فرماندار قزوین تاکید کرد: در حال حاضر شبکه اطلاعات مردمی قوی در داخل شهر و دورترین نقاط برقرار است که تخلفات نانوایی‌ها و سایر اقلام را گزارش می‌دهند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان