۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کشف بیش از ۳۳هزار کیلو روغن احتکار شده در استان
کد خبر: ۳۵۸۰۳۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۱۹ ساعت: ۱۲:۳۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین خبر داد

کشف بیش از ۳۳هزار کیلو روغن احتکار شده در استان

علیرضا حسن پور از کشف روغن خوراکی و آرد احتکار شده در استان قزوین خبر داد.

کشف بیش از ۳۳هزار کیلو روغن احتکار شده در استان
علیرضا حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ اظهار کرد: در پی ارسال گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی در مورد کشف بیش از 33هزار کیلو روغن خوراکی از یک واحد تولیدی در استان قزوین، پرونده‌ای تشکیل و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

وی افزود: شعبه ویژه پس از رسیدگی با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و متهم را نظر به قانون تشدید محتکران و گران فروشان علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت بیش از 7میلیارد و 800 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

این مسوول گفت: در گشت‌های مشترک برگزار شده تعزیرات حکومتی در استان از یک کارگاه تولیدی رشته آشی در حومه قزوین در حدود 630 کیسه آرد یارانه‌ای کشف و ضبط و پرونده‌ای به عنوان خرید و فروش کالا خلاف ضوابط و مقررات و همچنین عرضه خارج از شبکه آرد تشکیل شد که پس از رسیدگی، شعبه ویژه متخلف را محکوم به عرضه کالادر شبکه توزیع کرد و به پرداخت بیش از7 میلیارد و 700 میلیون ریال محکوم شد.

حسن پور ادامه داد: اقلام احتکار شده با تشخیص قرارگاه امنیت اقتصادی در مراکز تعیین شده به عرضه خواهند رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه برخورد ما با احتکار، کم فروشی و گران فروشی قاطع و بدون اغماض خواهد بود، گفت: افزایش محکومیت‌ها و تسریع در رسیدگی و اجرای احکام جنبه پیشگیری داشته و سبب کاهش تخلفات می‌شود و اقدام متخلفین پس از مصوبات اخیر فاقد صرفه اقتصادی خواهد بود.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان