۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین مسکن کارگران اولویت جدی اداره تعاون قزوین است
کد خبر: ۳۵۸۰۱۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۲۰ ساعت: ۱۰:۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی استان:

مسکن کارگران اولویت جدی اداره تعاون قزوین است

عین‌الله کشاورزترک گفت: همکاری لازم را با شرکت‌های تولیدی استان خواهیم داشت تا در صورت نیاز تحولات مناسبی در بخش مسکن کارگران صورت بگیرد.

مسکن کارگران اولویت جدی اداره تعاون قزوین است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ عین‎‌الله کشاورزترک ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارگران شرکت هفت الماس اظهار کرد: موضوع مسکن یکی از اولویت‌های جدی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی افزود: طبق اصل 43 قانون اساسی در حوزه مسکن کارگری و بهزیستی و حوزه‌های دیگر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت‌هایی را بر عهده دارد؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این بخش تأکیدات بسیاری دارد تا حوزه مسکن کارگران تحولات مثبتی را به خود اختصاص دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بیان کرد: دولت سیزدهم تأکیدات زیادی نسبت به حوزه مسکن دارد؛ ما نیز در این بین همکاری لازم را با شرکت‌های تولیدی به ویژه هفت الماس خواهیم داشت تا در صورت نیاز تحولات مناسبی در بخش مسکن کارگران صورت بگیرد.

کشاورزترک یادآور شد: در حوزه اشتغال، کارآفرینی، تعاون و روابط کار سعی خواهیم کرد اتفاقات مثبتی رقم بخورد و حقوق کارگران به صورت مناسب پرداخته شود و روابط میان کارگر و کارفرما با دقت بیشتری مد نظر قرار بگیرد.

وی ادامه داد: یکی از مباحث کلیدی در حوزه تعامل، کار و رفاه اجتماعی توجه به حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی مربوط به کارگران است؛ بعد از دو سال، کرونا سبک زندگی افراد از جمله کارگران را تحت تأثیر قرار داده است و امید داریم کارفرمایان و مدیران شرکت‌ها به این نکته توجه ویژه داشته باشند و فضایی را برای تعاملات اجتماعی رو به رشد ایجاد کنند.

این مسئول در پایان گفت: محدودیت‌ها به طور ناخواسته در زندگی ظهور و بروز یافته و اگر بخواهیم سبک زندگی را تغییر دهیم نیاز به همبستگی باید بین همه وجود داشته باشد.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان