۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین ضرورت ترویج گفتمان فرزندآوری در جامعه
کد خبر: ۳۵۷۹۸۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۱۶ ساعت: ۱۴:۵۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد

ضرورت ترویج گفتمان فرزندآوری در جامعه/ "جهاد تبیین" ماموریت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است

حجت‌الاسلام یوسف پورآرین گفت: فعالان و کنشگران حوزه جمعیت باید گفتمان مربوط به جمعیت و فرزندآوری را ترویج کرده و برای تحقق آن برنامه‌ریزی و طراحی کنند.

ضرورت ترویج گفتمان فرزندآوری در جامعه
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اولین نشست توانمندسازی فعالان حوزه جمعیت و فرزندآوری ظهر امروز(دوشنبه) در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام یوسف پورآرین اظهار کرد: در مقطع کنونی سازمان تبلیغات اسلامی تحت مدیریت و راهبری حجت‌الاسلام قمی اقداماتی را با رویکرد تحولی را در دستور کار خود قرار داده و ما نیز توفیق خدمت در این سنگر را یافتیم.
 
وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با رویکرد جدیدی فعالیت خود را شروع کرده که یک سند تحول برای آن تدوین شده و ما هم ماموریت پیاده‌سازی آن را داریم.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: برای سال 1401 دو ماموریت اصلی برای سازمان تبلیغات اسلامی تعریف شده که شامل "جهاد تبیین" و "گفتمان سازی" در موضوعاتی است که مقام معظم رهبری به عنوان اولویت مطرح فرمودند.
 
وی عنوان کرد: سازمان تبلیغات به تنهایی مکلف به گفتمان سازی و موضوع جهاد تبیین نیست بلکه ماموریت داریم تا به واسطه حلقه‌های میانی و فعالان و راهبران این حوزه، مباحث اولویت‌دار انقلاب و نظام اسلامی را به توده‌های مردم برسانیم.
 
این مسئول بیان کرد: شناسایی کنشگران در ماموریت‌های اصلی مربوط به مبانی انقلاب و گفتمان‌ها از جمله مسئله ترویج سبک زندگی اسلامی و به ویژه موضوع جمعیت و فرزندآوری اولویت نخست سازمان تبلیغات اسلامی است.
 
وی خاطرنشان کرد: فعالان و کنشگران حوزه جمعیت باید گفتمان مربوط به جمعیت و فرزندآوری را ترویج کرده و برای تحقق آن برنامه‌ریزی و طراحی کنند.
 
پورآرین بیان کرد: ما تمام قد در این حوزه پای کار هستیم و پیشنهاد داریم تا قزوین پایلوت مسئله جمعیت و فرزندآوری شود زیرا جریان مهمی است که مقام رهبری به آن تاکید فرمودند بنابراین سعی داریم کنشگران را شناسایی و جلسات متعددی با حضور آنان برگزار کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: در این جریان کمک و همفکری مجموعه‌های فعال در حوزه جمعیت و فرزندآوری را نیاز داریم چراکه با هم افزایی مجموعه‌ها، تشکل‌ها و حلقه‌های میانی می‌توان اقدامات بزرگی را رقم زد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: فعالان این عرصه چنانچه ایده و طرحی خلاقانه و مبتکرانه دارند حتما به ما منعکس کنند.
 
وی در پایان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار عناصر جبهه فرهنگی فرمودند"هر چه زمان می‌گذرد تجمع اصحاب حق را واجب‌تر و فوری‌تر احساس می‌کنم" برای تحقق این امر هم ما به شدت به تعامل و هم افزایی نیاز داریم و به آن معتقد هستیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان