۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نمایشگاه‌ مشاغل خانگی در قزوین دایر می‌شود 
کد خبر: ۳۵۷۹۴۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۱۲ ساعت: ۱۶:۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین:

نمایشگاه‌ مشاغل خانگی در قزوین دایر می‌شود 

احمد خورگامی از برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی از تاریخ ۱۶ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین خبر داد.

نمایشگاه‌ مشاغل خانگی در قزوین دایر می‌شود 
احمد خورگامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: توسعه مشاغل خانگی نقش مهمی را در راستای توسعه اشتغال و کارآفرینی دارد و برگزاری نمایشگاه ها بستر بسیار مناسبی را جهت معرفی و تعاملات فعالان این حوزه فراهم می نماید.
 
وی افزود: با توجه به این مهم نمایشگاه مشاغل خانگی ، در راستای حمایت از کالای ایرانی و با هدف معرفی دستاوردها و توانمندی های فعالان مرتبط در این امر در دستور کار این شرکت قرار گرفت و نمایشگاه فوق از تاریخ 16 لغایت 20 خرداد ماه با همکاری جهاد دانشگاهی قزوین برگزار خواهد شد.
 
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گفت: بیش از 130 مشارکت کننده از استان قزوین در حوزه های صنایع دستی، پوشاک، فرش، مواد غذایی، کیف و کفش، گیاهان دارویی و ... تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
 
وی خاطرنشان کرد: برگزاری ورک شاپ و کارگاه های آموزشی رایگان طی ایام برگزاری نمایشگاه، از جمله برنامه‌های جانبی نمایشگاه فوق خواهد بود.
 
این مسئول اعلام کرد: نمایشگاه مشاغل خانگی در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.
 
انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان