۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مدیریت برق استان قزوین باید منفک شود
کد خبر: ۳۵۷۹۳۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۱۱ ساعت: ۱۷:۳۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مدیریت برق استان قزوین باید منفک شود

فاطمه محمدبیگی با تاکید بر اینکه مدیریت برق استان قزوین باید منفک شود، گفت: استانی که ۲هزار وات برق تولید می‌کند چرا باید مدیریت برق آن در اختیار استان دیگری باشد.

مدیریت برق استان قزوین باید منفک شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی در جلسه شورای اداری شهرستان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه امسال بودجه سرشاری وارد استان شده و در دو سال اخیر علی مسائل و تحریم‌ها اما بودجه خوبی وارد استان شده است.

وی با بیان اینکه بودجه‌های خوبی در سفر رئیس جمهور برای استان تصویب شده است، افزود: باید مدیریت درست هزینه بودجه‌ها را بدانیم و اعمال کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس ابراز کرد: امسال با پیگیری که در مجلس داشتیم توانستیم از محل بودجه مناطق محروم 100 میلیارد تومان وارد استان کنیم.

این مسئول بیان کرد: استان قزوین 3تا10برابر ظرفیت خود برای کشور تولید دارد و از استان‌های تولیدکننده محسوب می‌شود لذا زیبنده نیست که خدمات مناسبی را دریافت نکند.

استان قزوین 3تا10برابر ظرفیت خود برای کشور تولید دارد

محمدبیگی با تاکید بر اینکه مدیریت برق استان قزوین باید منفک شود، عنوان کرد: استانی که 2هزار وات برق تولید می‌کند چرا باید مدیریت برق آن در اختیار استان دیگری باشد.

وی افزود: متاسفانه سهم استان قزوین به ازای برقی که برای کشور تولید می‌کند جز آلودگی و از بین رفتن منابع طبیعی و انسانی نیست و در قبال آن هیچ عوارضی دریافت نمی‌کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: طرح‌های دانش بنیان، آب‌رسانی و آب شرب باید سرلوحه کارها قرار گیرد چراکه مدت دو سال است که جنگ آب آغاز شده است.

این مسئول در پایان گفت: برای اولین بار توانستیم بودجه پرونده الکترونیکی سلامت را به 300 میلیارد تومان افزایش دهیم و هنر ما در استان استفاده از این بودجه است.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان