۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین آب شرب و راه روستایی مهمترین مطالبه دهیاران شهرستان قزوین است
کد خبر: ۳۵۷۹۲۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۱۱ ساعت: ۱۶:۵۳ ↗ لینک کوتاه

فرماندار قزوین:

آب شرب و راه روستایی مهمترین مطالبه دهیاران شهرستان قزوین است

عباس کاظمی گفت: ما در حوزه اعتبارات نیازمند حمایت‌های جدی هستیم چراکه چنین شرایطی زیبنده شهرستان مرکزی استان نیست و در حال حاضر در حوزه‌های آب شرب و راه‌های روستایی مردم با مشکلات جدی مواجه هستند که نیازمند توجه ویژه است.

آب شرب و راه روستایی مهمترین مطالبه دهیاران شهرستان قزوین است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ عباس کاظمی در شورای اداری شهرستان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به اینکه چند روز تعطیلی پی در پی را داریم نیز شرایط خاصی را ایجاد می‌کند که از همه دستگاه‌ها انتظار داریم پای کار باشند.

وی افزود: مناطق گردشگری قزوین به ویژه منطقه الموت غربی و شرقی با مسافران زیادی همراه خواهد بود که باید در بحث تامین کالای اساسی و مدیریت ترافیک در این محورها آمادگی لازم را داشته باشیم.

فرماندار قزوین تصریح کرد: مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) و پشتیبانی از برنامه‌ها را در استان داریم که شهرستان قزوین هم در اعزام زائرین و برنامه‌ها سهمی دارد.

این مسئول بیان کرد: ما در حوزه اعتبارات نیازمند حمایت‌های جدی هستیم چراکه چنین شرایطی زیبنده شهرستان مرکزی استان نیست و در حال حاضر در حوزه‌های آب شرب و راه‌های روستایی مردم با مشکلات جدی مواجه هستند که نیازمند توجه ویژه است.

کاظمی تاکید کرد: با سیل عظیمی از مراجعات مردمی و دهیاران به فرمانداری مواجه هستیم که عموما در بحث آب و راه روستایی مشکل دارند به طوری که 283 درخواست جمعی از روستاها به فرمانداری ارسال شده است.

وی عنوان کرد: 70درصد مشکلات استان در شهرستان قزوین متمرکز شده و مشکلاتی هم در حوزه‌های راهبردی استان داریم که در سطح شهرستان هم مشهود است.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان