۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اسکوچیچ روی دنده لج افتاد!
کد خبر: ۳۵۷۹۲۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۱۱ ساعت: ۱۰:۶ ↗ لینک کوتاه

اسکوچیچ روی دنده لج افتاد!

زلزله در تیم‌ ملی فوتبال، نصف بازیکنان عوض شدند

اسکوچیچ روی دنده لج افتاد!
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ؛دراگان اسکوچیچ این روزها حسابی روی دنده لج افتاده است. سرمربی تیم ملی فوتبال که از لغو دیدار با کانادا و به هم خوردن برنامه‌هایش برای تیم ملی ناراحت است،‌ فعلا ناراحتی‌اش را با خط زدن برخی بازیکنان به بهانه بی‌انضباطی نشان می‌دهد. او از همه چیز شاکی است و شاید فراهم کردن یک برنامه درست برای آماده‌سازی از سوی فدراسیون فوتبال بتواند شرایط را به سمت آرامش سوق بدهد.
 
عصبانی‌ترین اسکوچیچ تاریخ
دراگان اسکوچیچ را یک شخصیت آرام می‌شناختیم. مربی‌ای که همیشه در دوران هدایت تیم ملی سعی کرده مسائل را درون خانواده حل کند و از جار و جنجال بپرهیزد. او اما طی روزهای گذشته مسائلی را دید که باعث شده فشار زیادی را تحمل کند. از این رو، واکنش‌هایی نشان می‌دهد که دور از ذهن تلقی می‌شود.
اسکوچیچ در آخرین تصمیم خود روی نام چند بازیکن استقلال، تیم قهرمان لیگ برتر، قلم قرمز کشیده تا نشان بدهد همیشه نمی‌تواند همه چیز را تحمل کند.
 
چرا 5 بازیکن استقلال خط خوردند؟
قبل از آنکه استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته پایانی لیگ به میدان برود، مسئولان آبی‌ها هشدار داده بودند که بدون ملی‌پوشان خود در دیدار آخر بازی نمی‌کنند و خواهان حضور این نفرات در جشن قهرمانی تیم هستند. این در شرایطی بود که اردوی تیم ملی فوتبال از صبح دوشنبه، 9 خرداد آغاز شد و استقلال عصر دوشنبه با حضور سیدحسین حسینی، عارف غلامی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور و امیرحسین حسین‌زاده، 5 ملی‌پوش خود به مصاف نفت رفت و جشن قهرمانی گرفت.
نکته مهم درباره ملی‌پوشان استقلال این بود که اسکوچیچ قبل از بازی پایانی آبی‌ها مخالفت خود با حضور این 5 بازیکن در تیم باشگاهی‌شان را اعلام کرده بود. سرمربی کروات تیم ملی که از لغو برنامه‌های اردوی پیش‌رو بسیار ناراحت بود، خواهان حضور ملی‌پوشان استقلال در روز دوشنبه در اردو بود، اما استقلالی‌ها چنین درخواستی را نپذیرفتند و قصد داشتند بعد از جشن قهرمانی، 5 بازیکن خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند. در چنین شرایطی تصور می‌شد اسکوچیچ نیز این مساله را پذیرفته و 5 بازیکن ملی‌پوش هم شب گذشته به اردوی تیم ملی اضافه شدند، اما ماجرا طور دیگری رقم خورد. ظاهرا بعد از جشن قهرمانی و وقتی 5 بازیکن استقلال می‌خواستند خود را به سرمربی تیم ملی معرفی کنند، اسکوچیچ آنها را نپذیرفته و اعلام کرده آنها به دلیل عدم حضور به موقع حق آمدن به اردو را ندارند.
 
کنعانی هم اردوی تیم ملی را ترک کرد
حسین کنعانی‌زادگان که روز دوشنبه با حضور در هتل المپیک به اردوی تیم ملی فوتبال پیوسته و خود را به کادر فنی معرفی کرده بود، ناگهان صبح سه‌شنبه اردو را ترک کرد. کنعانی‌زادگان یکی از مدافعان مورد تایید اسکوچیچ در اردوها و مسابقات قبلی بود. او در اکثر بازی‌ها به عنوان یار فیکس به میدان رفته است. کنعانی‌زادگان چندی قبل از سوی کمیته اخلاق با محرومیت از دو بازی ملی مواجه شد و این محرومیت به خاطر شرایط حساس تیم ملی در مقدماتی جام جهانی به تعویق افتاد. حالا گفته می‌شود بعد از حضور کنعانی‌زادگان در اردو مشخص شده که او باید دو جلسه محرومیتش را بگذراند و به همین خاطر اردوی تیم ملی را ترک کرده است.
 
6 بازیکن جدید در اردوی تیم ملی
بعد از خط خوردن استقلالی‌ها و کنعانی‌زادگان، دراگان اسکوچیچ سریعا 6 بازیکن جدید را به تیم ملی دعوت کرد تا در اردو باشند. مهدی حسینی، هافبک مس رفسنجان که روز گذشته در ترکیب تیمش مقابل پیکان هم به میدان رفت به جای کنعانی‌زادگان به اردو رفت.
همچنین اسکوچیچ به جای 5 بازیکن تیم قهرمان لیگ برتر، از پیام نیازمند، سروش رفیعی، مهدی شیری، سعید صادقی و آرمین سهرابیان خواست به اردو بروند.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان