۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین عشق به ولایت و رهبری ویژگی‌ بارز فرزندشهیدم بود
کد خبر: ۳۵۷۸۵۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۸ ساعت: ۱۰:۵۲ ↗ لینک کوتاه

پدر شهید مدافع حرم مرتضی عبداللهی:

عشق به ولایت و رهبری ویژگی‌ بارز فرزندشهیدم بود

 پدر شهید مرتضی عبداللهی در جشن امضای کتاب "هواتو دارم" در قزوین با اشاره به ولایتمداری و  ارادت شهید به رهبری گفت: شهید مرتضی عاشقانه‌ مقام معظم رهبری را دوست داشت به این دلیل که معتقد بود پرچم اسلام به دست ایشان است.

عشق به ولایت و رهبری ویژگی‌ بارز  فرزندشهیدم بود
به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ جشن امضای کتاب "هواتو دارم" شب گذشته(شنبه) با سخنرانی راوی و همرزم شهدا سردار حاج حسین کاجی و با حضور خانواده شهید مرتضی عبداللهی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

مصطفی عبداللهی پدر شهید مدافع حرم، مرتضی عبداللهی در این مراسم با اشاره به فداکاری و ایثار خانواده شهدا اظهار کرد: در مقابل عظمت کار مادران شهدایی که چندین فرزند یا تنها پسر خود را تقدیم انقلاب اسلامی و امام زمان(عج) کردند سخنی برای گفتن ندارم. 
 
وی با بیان اینکه هزاران مرتضی فدای این امت و رهبر عزیزتر از جانم، افزود: مرتضی با لبیک به ندای مقام معظم رهبری برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه حاضر شد و به شهادت رسید.
 
پدر شهید عبداللهی تصریح کرد: مرتضی در معرکه‌ای شرکت کرده و مظلومانه وارد این دفاع شد که شاید مدت‌ها طول بکشد عده‌ای بفهمند چه اتفاقاتی در این منطقه افتاد.
 
وی عنوان کرد: دشمنان اسلام مزدورانی را سال‌ها پیش در مدارس وهابیت تربیت کردند به طوری که در جای جای شهرهای سعودی این مدارس را شاهد هستیم که دست نشانده دشمنان را تربیت می‌کنند.
 
عبداللهی بیان کرد: دشمنان سال‌ها هزینه‌های هنگفتی برای تحقق نیات پلید خود صرف می‌کردند تا بتوانند روزی میوه‌های شجره خبیث انحراف از تعالیم بلند علی‌ابن‌ابیطالب(ع) را برداشت کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: امام علی(ع) که چنین روزهایی را پیش‌بینی کرده بود به یاران و عاشقانش تذکر داده بودند؛ روزهایی را شاهد خواهیم بود که عده‌ای به نام اسلام، اسلام را تهدید خواهند کرد تا ریشه آن را به خیال واهی خود از میان بردارند.

فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست
 
پدر شهید عبداللهی بیان کرد: مرتضی شدیدا عاشق مولا علی(ع) بود و با عظمت از ایشان یاد می‌کرد و با ابهت اشعاری از ایشان را در منزل می‌خواند.
 
وی ادامه داد: یکی از روزهایی که مرتضی اذکاری از امام علی(ع) می‌خواند به من گفت "اگر من شهید شدم اولین چیزی که در بهشت مطالبه می‌کنم جنگ‌های این امام بزرگوار است تا ببینم چگونه دشمنان اسلام را از سر راه بر می‌داشت".
 
عبداللهی عنوان کرد: وقتی خبر شهادت مرتضی را شنیدم اولین چیزی که به ذهنم خطور کرد همین آرزوی مرتضی بود و گفتم خوشابه‌حالت به جایگاهی رسیدی که همه دوستداران حضرت، آرزوی آن را دارند.
 
وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که فرموردند "امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست"؛ اضافه کرد: شجاعت دیگر ویژگی بارز شهید مرتضی بود که از هیچ چیز نمی‌ترسید به طوری که در خطرناک‌ترین صحنه‌هایی که پس از دفاع مقدس رخ داد و در کتاب "هواتو دارم" اشاراتی به آن شده است، می‌دیدیم که به راحتی خطر را می‌پذیرفت.
 
عبداللهی تصریح کرد: شهید مرتضی در برهه‌هایی از زمان که شاهد هجمه‌ دشمنان به اسلام، نظام و انقلاب بودیم با شجاعت در صحنه حضور داشته و برای دفاع از اسلام مقابل آنان می‌ایستاد.
 
وی در پایان با اشاره به ولایتمداری و اعتقاد قلبی شهید به رهبری تصریح کرد: شهید مرتضی بسیار عاشقانه‌ای مقام معظم رهبری را دوست داشت به این دلیل که معتقد بود پرچم اسلام به دست ایشان است و من از مرتضی می‌خواهم برایم دعا کند تا به بهترین شکل فدای رهبر شوم.
 
گفتنی است؛ کتاب "هواتو دارم " اثری از محمد رسول ملاحسنی است که به روایت زندگی شهید مدافع حرم مرتضی عبداللهی می‌پردازد و توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده است.
 
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان