۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین حضور ۶ غرفه قزوین در نمایشگاه دستاوردهای تعاونی روستایی کشور
کد خبر: ۳۵۷۸۳۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۵ ساعت: ۱۳:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر تعاون روستایی استان قزوین خبر داد

حضور ۶ غرفه قزوین در نمایشگاه دستاوردهای تعاونی روستایی کشور

شهرام رحمانی گفت: با همکاری مدیریت تعاون روستایی استان قزوین، ۶ غرفه به نمایندگی از شبکه تعاون روستایی استان در نمايشگاه تخصصی توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران شرکت کردند.

حضور ۶ غرفه قزوین در نمایشگاه دستاوردهای تعاونی روستایی کشور
شهرام رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی توانمندی‌ها و دستاوردهای تعاون روستایی ایران در امین آباد تهران اظهار کرد: با همکاری مدیریت تعاون روستایی استان قزوین، 6 غرفه به نمایندگی از شبکه تعاون روستایی استان در نمايشگاه تخصصی توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران شرکت کردند.

وی افزود: این نمایشگاه محصولات كشاورزی و پايانه هوشمند تبادل محصولات كشاورزی ايران از سوم خردادماه در محل تهران، بارانداز امين آباد آغاز شده و تا پایان وقت امروز ادامه دارد.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به اینکه 120 متر مربع از سطح این نمایشگاه به شبکه تعاون روستایی استان قزوین اختصاص یافته است، بیان کرد: دستاوردهای اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی و دامداران استان قزوین، اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی استان و اتحادیه های شهرستان‌ قزوین، تاکستان ، بوئین زهرا و شرکت تعاونی روستایی زنان اردبیلک در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

رحمانی ابراز کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تشکل‌ها و تعاونی‌ها خواهد بود تا بتوانند بدون واسطه محصولات تولیدی خود را جهت اتصال به بزرگترین طرح هوشمندسازی فروش محصولات کشاورزی عرضه کنند.

وی ادامه داد: امروزه نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی را برای ایده‌پردازی فراهم می‌کنند چه بسا که شرکت‌های مختلف با حضور در این مکان‌ها می‌توانند نظرات مختلف در رابطه با محصولات و کالاها ارائه ‌کنند و با این امر تولیدکننده راحت‌تر می‌تواند نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کند.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین افزود: خوشبختانه در حاشیه این نمایشگاه توانستیم نشستی با تعاون روستایی همدان برگزار شد تا از طریق توزیع هوشمند محصولات کشاورزی توسط استارت آپ‌ها بتوانیم واسطه‌ها را از زنجیره مصرف حذف کنیم.

رحمانی اذعان کرد: حذف واسطه‌ها از زنجیره مصرف می‌تواند گام مثبتی در جهت سود ‌مصرف‌ کنندگان و کشاورزان‌ باشد.

وی در انتها گفت: ظرفیت‌ها و تولیدات تعاون روستایی نیازمند معرفی بیشتری است که امیدواریم همه ساله بتوانیم به صورت فعال به معرفی این توانمندی‌ها بپردازیم.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان