۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین وضعیت جوی قزوین در روز جمعه پایدار است
کد خبر: ۳۵۷۸۳۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۵ ساعت: ۱۲:۵۰ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی استان قزوین:

وضعیت جوی قزوین در روز جمعه پایدار است/ احتمال رعدوبرق و رگبار پراکنده در ارتفاعات استان

مهدی آخوندی گفت: با تداوم جریانات و وزش بادهای شمالی به لحاظ دمایی کاهش نسبی دما را داریم و در ساعات بعدازظهر امروز در ارتفاعات احتمال رعد و برق و رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

وضعیت جوی قزوین در روز جمعه پایدار است
مهدی آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی برای امروز همچنان جریانات شمالی در سطح منطقه حاکم خواهد بود.

وی افزود: با توجه به خروجی مدل‌های هواشناسی در کانال بادی استان در امتداد شهرهای کوهین، تاکستان، بویین زهرا در برخی ساعات، وزش بادهای شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهند بود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین بیان کرد: با تداوم جریانات و وزش بادهای شمالی به لحاظ دمایی کاهش نسبی دما را داریم و در ساعات بعدازظهر امروز در ارتفاعات احتمال رعد و برق و رگبار پراکنده نیز پیش بینی می‌شود.

آخوندی بیان کرد: برای صبح فردا (جمعه) وضعیت جوی به نسبت پایدار است اما در ساعات بعدازظهر روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده با گذر امواج تراز میانی جو از منطقه علاوه بر افزایش ابر، وزش بادهای شدید لحظه‌ای با احتمال گرد و خاک محلی و در پاره‌ای از مناطق به ویژه ارتفاعات رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: طی 24 ساعت گذشته کوهین با ۶ درجه سانتی‌گراد کمترین و آبیک و بویین زهرا با ۲۹ درجه سانتی‌گراد بیشترین دما را داشته‌اند و دمای شهر قزوین بین ۹ و ۲۹ در نوسان بوده است.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان