۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مدارس شهرستان قزوین فردا تعطیل شد
کد خبر: ۳۵۷۷۹۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۳ ساعت: ۱۳:۳۴ ↗ لینک کوتاه

به علت تداوم آلودگی هوای استان؛

مدارس شهرستان قزوین فردا تعطیل شد

بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا در شهر قزوین، به دلیل افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و ریزگردها، مدارس شهرستان قزوین فردا چهارشنبه ۴ خرداد تعطیل هستند.

مدارس شهرستان قزوین فردا تعطیل شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ پیرو افزایش شاخص کیفی هوای شهرستان قزوین و عبور شاخص از رقم ۲۷۰، پنجمین جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای شهرستان قزوین در محل سالن جلسات فرمانداری قزوین به ریاست نوری چگینی معاون فرماندار شهرستان قزوین و با حضور دستگاه‌های ذیربط برگزار و پس از بررسی و گفتگو موارد ذیل مصوب و مقرر شد در صورت استمرار آلودگی هوا، تصمیمات آنی متعاقباً اطلاع رسانی شود.

تمامی مقاطع تحصیلی علاوه بر روز سه شنبه ۳ خرداد در روز چهارشنبه ۴ خرداد تعطیل هستند.

امروز و فردا، فعالیت تمامی معادن شن و ماسه، فعالیت ماسه شویی و کانی غیرفلزی، کارخانه‌های آسفالت، واحد‌های تولید سیلیس و سیلیکات تعطیل شود. همچنین نظارت مستمر بر فعالیت‌های واحد ضایعاتی برای عدم سوزاندن ضایعات صورت پذیرد.

همچنین روز‌های سه شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم خرداد، تمامی فعالیت‌های ورزشی، فعالیت‌های عمرانی شهرداری قزوین و کارخانه‌های آسفالت حاشیه شهر تعطیل هستند.

جلوگیری از تردد خودرو‌های فرسوده و اتوبوس‌های آلاینده در سطح شهر و همچنین تشدید نظارت بر معاینه فنی خودرو‌ها و جلوگیری از ایجاد گره‌های ترافیکی، از دیگر مصوبات این کاگروه است.

همچنین تیم‌های اورژانس و هلال احمر در نقاط پرتردد برای رسیدگی پزشکی به سالمندان و بیماران باید مستقر شوند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان