۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین انتصابات از چالش‌های جدی دولت سیزدهم است
کد خبر: ۳۵۷۷۸۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۲ ساعت: ۱۴:۲۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرمسئول هفته‌نامه ۹دی:

انتصابات از چالش‌های جدی دولت سیزدهم است

حجت‌الاسلام حمید رسایی با اشاره به اینکه با خودباوری و تکیه بر توانمندی‌های داخل کشور می‌توان مشکلات کشور را حل کرد، افزود: دولت سیزدهم باید در انتصابات توجه ویژه داشته و مدیرانی را انتخاب کند که دغدغه انقلاب و مردم را بفهمند.

انتصابات از چالش‌های جدی دولت سیزدهم است
به گزارش خبرنگار صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام حمید رسایی ظهر امروز در همایش "روح مقاومت" که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین در سالن اجتماعات دانشکده آینده‌پژوهشی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: خرمشهر ۵۷۶ روز در اشغال رژیم بعث و نظامیان صدام بود که بعداز این مدت و در سال ۶۱ طی عملیات بیت‌المقدس با نقش‌آفرینی ارتش و سپاه آزاد شد.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه به عنوان اتفاقی بزرگ در دنیا منعکس شد زیرا برای برخی غیر قابل باور بود که ایران بتواند یک نقطه استراتژیک را از چنگال رژیم تا دندان مسلح بعث عراق پس بگیرد.

مدیر مسئول هفته‌نامه نه دی بیان کرد: آزادسازی خرمشهر به یک نقطه عطف و آغاز تغییر مناسبات در دفاع مقدس تبدیل شد؛ سوم خردادماه به نام روز مقاومت نام گرفت چراکه با دست خالی و در حالی که قطب‌های سرمایه‌‌داری و قدرت‌های نظامی دنیا بر علیه ما بودند، توانستیم خرمشهر را آزاد کنیم.

تقویت روحیه خودباوری زمان، کلید حل مشکلات کشور

رسایی یادآور شد: سوم خردادماه به روز مقاومت نامگذاری شد تا ارزش این روز در فضاهای آموزشی و اماکن مختلف یادآوری شود و فراموش نکنیم در آن زمان با چه موقعیتی توانستیم پیروزی در عملیات بیت‌المقدس را رقم بزنیم.

وی با تأسی از سخن مقام رهبری مبنی بر اینکه «خرمشهرها در پیش داریم»، گفت: لازم است شرایط امروز خود را با شرایط آن زمان تطبیق داده و باور کنیم که در زمان حال نیز با تکیه بر خودباوری می‌توانیم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

این فعال سیاسی عنوان کرد: شرایط امروز کشور مانند سال ۶۱ نیست و در آن سال پیشرفت‌های مناسبی در حوزه‌های هسته‌ای، نظامی و پزشکی نداشتیم اما امروز پیشرفت‌های قابل توجهی در این حوزه‌ها حاصل شده است.

رسایی با طرح این سوال که چطور ممکن بود بتوانیم با دست خالی خرمشهر در برابر مخالفان ایران عزیز ایستادگی کنیم و امروز از توانایی‌های کسب شده ناامید شویم، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در شرایط کنونی یکی از ابرقدرت‌های دنیا محسوب می‌شود و این تنها یک شعار نیست.

انقلاب اسلامی با وجود هجمه‌های دشمنان همچنان پابرجاست
 
این فعال سیاسی عنوان کرد: امروز نظام حقوقی دنیا علیه ما بوده و قدرت سازمان‌های حقوقی از سازمان ملل تا نهادهای دیگر در راستای منافع نظام‌های استکباری است؛ کشور با هجمه نفوذی‌ها مواجه بوده که نمونه از آن می‌توان به ترور روز گذشته پاسدار صیادخدایی اشاره کرد.

رسایی ابراز کرد: با وجود هجمه‌های مختلف جمهوری و انقلاب اسلامی همچنان پابرجاست و این امر نشان دهنده ابرقدرت بودن نظام است.

وی گفت: برخی می‌پرسند آقای رسایی شما از وضعیت موجود کشور ناامید نیستید؟ در پاسخ عنوان می‌کنم ما باید مناسبت‌هایی مانند سوم خرداد را جشن بگیریم چراکه در آن روز قدرت برتر بودیم؛ با این همه پیشرفت‌ها چرا باید ناامید باشیم؟

نهال انقلاب روز به روز قدرتمندتر می‌شود

مسئول هفته‌نامه نه دی ادامه داد: بیان می‌شود دولت سیزدهم جراحی اقتصادی در کشور انجام می‌دهد و بسیاری در نگرانی این موضوع عنوان می‌کنند دولت فعلی چه زمانی قرار است گرانی و تورم دوره‌های قبل را مهار کند؛ در پاسخ باید گفت تفاوت در ریشه درد و منشا خونریزی است.

رسایی ادامه داد: در هشت سال قبل درد در کشور وجود داشت اما ریشه آن تنبلی پزشک بود و دولت امید را رها کرده و پزشکانی را برای علاج دردهای کشور از جمله اقتصاد انتخاب کرده بود که از ریشه به دنبال حذف بیمار بودند.

وی ضمن ابراز امیدواری به آینده اظهار کرد: موضوع انتصابات یکی از انتقادهای جدی به دولت فعلی بوده و مهم‌ترین چالش وی است؛ دانشجویان باید از دولت در انتخاب و جابه‌جایی‌ مدیران مطالبه و درخواست کنند؛ باید مدیرانی انتخاب شوند که به انقلاب و آرمان‌های آن معتقد باشند.

فعال سیاسی گفت: در شرایط کنونی باید روحیه خودباوری زمان دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر را در خود تقویت کنیم، بکارگیری مدیران دلسوز، متعهد و متخصص لازمه تحقق این امر است و وعده خداوند در یاری مومنان را یادآور باشیم.

رسایی در پایان گفت: این انقلاب روز به‌ روز قدرتمندتر می‌شود و برای حمایت از آرمان‌های آن لازم است با خود عهد و پیمان ببندیم و سیستم مدیریتی کشور باید به سمت چنین باورهایی برود.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان