۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حضور تیم مهرام در قزوین ۳ هزار تماشاگر به همراه دارد
کد خبر: ۳۵۷۷۷۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۳ ساعت: ۹:۵۵ ↗ لینک کوتاه

دبیر هیئت بسکتبال استان:

حضور تیم مهرام در قزوین ۳ هزار تماشاگر به همراه دارد/ بی‌توجهی استاندار سابق باعث دورشدن تیم از استان شد

امید حمیدی با بیان اینکه حضور تیم بسکتبال مهرام در استان قزوین همراهی ۳ هزار تماشاگر را در پی خواهد داشت، گفت: باتوجه به نگاه خیلی خوب استاندار فعلی به ورزش و همراهی مدیرکل ورزش و جوانان قزوین رایزنی برای انتقال تیم مهرام به قزوین ادامه دارد.

حضور تیم مهرام در قزوین ۳ هزار تماشاگر به همراه دارد
به گزارش صبح قزوین؛ تیم بسکتبال واحد صنعتی مهرام علی رغم اینکه این شرکت در قزوین دایر بوده و فعالیت دارد اما از تهران در مسابقات لیگ حاضر می‌شود و همین مسئله باعث ورود مسئولین استانی برای انتقال این تیم به استان قزوین شد.

طی آخرین خبرهای به دست آمده استاندار قزوین طی رایزنی با مدیران واحد تولیدی مهرام مقرر کرده است که این تیم در فصل آینده به نمایندگی از استان در مسابقات لیگ شرکت کند.

امید حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ با اشاره به رایزنی برای حضور تیم بسکتبال مهرام در قزوین اظهار کرد: متاسفانه به دلیل اینکه دفاتر مرکزی کارخانجات قزوین در تهران مستقر شده‌اند، تیم‌های ورزشی این شرکت‌ها ترجیح می‌دهند که از تهران در مسابقات شرکت داشته باشند و این اتفاق نه تنها برای مهرام بلکه چند تیم دیگر از رشته‌های ورزشی مختلف نیز رخ داده است.

 وی افزود: با اینکه جلساتی برای بازگشت تیم مهرام به قزوین برگزار شده است اما فعلا نمی‌توان با قعطیت درباره این موضوع نظر داد.

حضور تیم مهرام در قزوین 3 هزار تماشاگر به همراه خواهد داشت

دبیر هیئت بسکتبال قزوین با بیان اینکه امکانات قزوین برای مهرام بهتر و بیشتر از تهران خواهد بود، گفت: درحالی که حضور تیم بسکتبال مهرام در استان قزوین همراهی 3 هزار تماشاگر را در پی خواهد داشت اما تا به امروز فقط دغدغه و مسائل آن برای قزوین بوده و بازخورد‌های مثبت را تهران دریافت کرده است.   

این مسئول تصریح کرد: ورزشی نبودن مسئولین استان و حتی استانداران سابق قزوین یکی از علل اصلی دور بودن مهرام و برخی تیم‌های دیگر از خانه خودشان است ولی اکنون باتوجه به نگاه خیلی خوب استاندار فعلی به ورزش و همراهی مدیرکل ورزش و جوانان استان رایزنی برای انتقال تیم مهرام به قزوین ادامه دارد.

حمیدی ادامه داد: قطعا نگاه ورزشی مسئولین ارشد استانی و در راس کار قرار گرفتن مسئولین ورزشی اتفاقات خوبی را برای ورزش استان رقم می‌زند.

وی با اشاره به تلاش استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان قزوین برای انتقال مهرام به استان بیان کرد: باوجود اینکه در سال‌های گذشته برخی از مدیران برای حضور مهرام در قزوین صحبت‌هایی کرده بودند هیچ وقت این امر محقق نشد ولی امیدوارم این بار اتفاقات خوبی در ورزش استان رقم بخورد.

دبیر هیئت بسکتبال قزوین با بیان اینکه درجریان جزییات حضور مهرام در قزوین نیستم افزود: بدون شک تیم مهرام برای حضور خود در قزوین خواسته‌هایی دارد و متقابلا مسئولین استان نیز توقعاتی از این تیم دارند که با تلاش‌های استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان روی برخی از مسائل به توافق اولیه رسیده‌اند.

حمیدی با اشاره به محدودیت زمان برای حضور مهرام در قزوین تاکید کرد: اگر حضور مهرام در استان قطعی شود باید زیرساخت‌های لازم را تا قبل از شروع مسابقات لیگ برتر ایجاد کند.

وی ابراز کرد: با حضور مهرام در قزوین تمرینات هم در استان برگزار می‌شود و از آنجایی که این تیم پیشینه قوی و پرافتخاری دارد حضور آن قطعا باعث علاقه‌مند شدن بسیاری از جوانان و نوجوانان به بسکتبال خواهد شد.

نگاه برخی از مسئولین قزوین ورزشی نیست

این مسئول با اشاره به نگاه غیرورزشی در میان اعضای شورا و شهرداری تصریح کرد: باوجود اینکه در سال‌های گذشته حمایت شورا و شهرداری باعث قهرمانی تیم بسکتبال در لیگ دسته یک کشور و حضور آن در لیگ برتر شده بود ولی اکنون رویکرد اعضا به ورزش تغییر کرده است و با وجود امتیازهای خیلی خوبی که داشتیم سهمیه لیگ را از دست دادیم.

حمیدی ادامه داد: علی رغم اینکه با اعضای شورا و شهرداری جلسات متعددی مبنی بر حمایت آنها از تیم بسکتبال داشته‌ایم اما تا زمانی که نگاه ورزشی در بین مسئولین وجود نداشته باشد نمی‌توان نتیجه‌ای حاصل کرد.

وی افزود: در حالی که همچنان با مشکل نبود حامی دست و پنجه نرم می‌کنیم و قرارداد بازیکنان پرداخت نشده است، تیم صددرصد بومی استان توانست با کمک مختصر شهرداری و کمک‌های هیئت بسکتبال نتایج قابل قبولی را در مسابقات لیگ دسته یک کشور کسب کند.

دبیر هیئت بسکتبال قزوین بیان کرد: طی این سال‌ها با حمایت‌هایی که از ورزش صورت می‌گرفت اتفاقات خوبی برای بسکتبال رده‌های پایه استان رخ داد به طوری که اکنون شاهد دعوت 5 بازیکن در اردوی جوانان و حضور 2 بازیکن در تیم ملی جوانان هستیم.

این مسئول با اظهار امیدواری درخصوص باز شدن چتر حمایتی مسئولین بر سر ورزش عنوان کرد: در حالی که کشور سالانه مبالغ زیادی را برای پیشگیری و درمان ناهنجاری‌های اجتماعی هزینه می‌کند، می‌توان با حمایت ورزش هزینه‌ها را کاهش و جوانان را به فعالیت‌های بهتری سوق داد.

وی در پایان گفت: حضور تیم بسکتبال زنان و مردان قزوین در لیگ برتر باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح شهر شده بود، بنابراین فکر می‌کنم باوجود پتانسیل صنعتی خوب استان بتوان در تمام رشته‌های ورزشی به گونه‌ای تیم‌داری کرد که همان شور و هیجان به قزوین بازگردد.

انتهای پیام/3003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان