۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین استان قزوین پایلوت اجرای طرح آردونان در کشور است
کد خبر: ۳۵۷۷۶۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۱ ساعت: ۱۴:۵۶ ↗ لینک کوتاه

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین:

استان قزوین پایلوت اجرای طرح آردونان در کشور است

میثم پیله فروش با بیان اینکه استان قزوین و استان زنجان به عنوان استان‌های پایلوت در اجرای طرح یارانه آرد و نان هستند، گفت: دستگاه‌های کارتخوان در نانوایی‌ها تعبیه خواهد شد و یارانه آرد به حساب فردی که پروانه نانوایی به نام اوست واریز خواهد شد و نانوایی‌هایی که به این شبکه متصل می‌شوند به نفع آنان خواهد بود.

استان قزوین پایلوت اجرای طرح آردونان در کشور است
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ میثم پیله‌فرورش در ستاد تنظیم بازار استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین و استان زنجان به عنوان استان‌های پایلوت در اجرای طرح یارانه آرد و نان هستند.

وی افزود: بسیاری از بسترهای اجرای طرح در استان ایجاد شده اما مشکل اصلی که اکنون وجود دارد این است که برخی از واحدهای نانوایی دارای پروانه یا مباشر نیستند.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری قزوین ادامه داد: حداکثر تا دوهفته به سازمان صمت استان فرصت دادیم که کار واحدهایی که پروانه یا کارت مباشرت ندارند نیز انجام شود.

این مسئول عنوان کرد: دستگاه‌های کارتخوان در نانوایی‌ها تعبیه خواهد شد و یارانه آرد به حساب فردی که پروانه نانوایی به نام اوست واریز خواهد شد و نانوایی‌هایی که به این شبکه متصل می‌شوند به نفع آنان خواهد بود.

انتهای پیام/ 1300
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان