۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین کمبودی در تامین مرغ و روغن استان نداریم
کد خبر: ۳۵۷۷۶۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۱ ساعت: ۱۴:۳۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

کمبودی در تامین مرغ و روغن استان نداریم/ اجازه رانت در حوزه مرغداری‌ها را نمی‌دهیم

محمدمهدی اعلایی گفت: ما کمبودی در تولید و توزیع مرغ  روغن در استان نداریم و حتی بخش صنعت هم در این حوزه تامین شده است.

کمبودی در تامین مرغ و روغن استان نداریم
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ محمدمهدی اعلایی ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار استان قزوین که در سالن جلسات شهیدسلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به افزایش قیمت در برخی کالاهای اساسی تقاضا در حوزه نان بالا رفته و همچنین با ورود به فصل کار کشاورزی نیز طبیعتا مصرف نان در استان افزایش می‌یابد.

وی افزود: از طرفی اتباع هم در استان رشد قابل توجهی داشته که در مصرف و تقاضای نان موثر است.

استاندار قزوین گفت: بحث آرد و نان در حوزه اجرا برنامه‌ریزی شده و باید در حوزه بازرسی هم مدیریت شود.

این مسئول در یک بازه زمانی خاص موضوع آرد حل خواهد شد و دستگاه‌متولی و نهادهای بازرسی نباید اجازه قاچاق در این حوزه را بدهند.

اعلایی بیان کرد: تاکنون عملکرد استان در بحث اصلاح یارانه‌ها در سطح کشور قابل قبول بوده است؛ همچنین تعزیرات صرفا بر چند کالای محدود نظارت کند بلکه باید بر روی سایر کالاها هم بررسی داشته باشد.

وی با بیان اینکه حوزه خدمات هم باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: اتحادیه‌ها باید توجیه شوند و برخوردهای بازدارنده اتفاق بیفتد.

استاندار قزوین تصریح کرد: ما کمبودی در تولید و توزیع مرغ  روغن در استان نداریم و حتی بخش صنعت هم در این حوزه تامین شده است.

این مسئول در پایان گفت: در تعیین نرخ مرغ باید بینابینی رفتار کنیم و طوری نباشد که با حمایت از تولیدکننده باعث ایجاد رانت در این حوزه شویم بلکه باید به نفع مردم، دولت و تولیدکننده باشد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان