۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پایان عشق آتشین تتلو و سحر قریشی؟
کد خبر: ۳۵۷۷۵۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۱ ساعت: ۱۳:۳۸ ↗ لینک کوتاه

پایان عشق آتشین تتلو و سحر قریشی؟

امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو با انتشار پستی تند و کنایه آمیز از پایان رابطه خود با سحر قریشی خبر داد.

پایان عشق آتشین تتلو و سحر قریشی؟
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر صبح قزوین ؛امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو با انتشار پستی تند و کنایه‌آمیز از پایان رابطه خود با سحر قریشی خبر داد.
تتلو با انتقاد از رفتار سحر قریشی، مجرد بودن خود را اعلام و از این رابطه ابراز پشیمانی کرد.
سحر قریشی هم در واکنش به این پست از علاقه خود به تتلو نوشت.
سفر «سحر قریشی» به ترکیه که همزمان با ضبط سریال "نیسان آبی" به کارگردانی «منوچهر هادی» در ترکیه اتفاق افتاد با شایعاتی همراه شد که بعد از مدتی بالاخره رنگ واقعیت به خود گرفت.
از یک سو و آهنگی را که تتلو با عنوان «انتظار» منتشر کرد و در آن از نام «سحر» استفاده کرد از سوی دیگر به هر نوع شایعه و شائبه ای این فرصت را داد تا در فضای مجازی دست به دست شود و برای مخاطب عام و خاص فرصت قضاوت ایجاد کند. 
در همین اثنا «محمدحسین فرح بخش» تهیه کننده و کارگردان با سابقه ی سینمای ایران در مصاحبه ای گفت: سحر قریشی با انگیزه ی ازدواج از ایران رفته است و قصد مهاجرت ندارد، ضمن اینکه به او تذکر داده ایم که درگیر حواشی و... نشود.
وقتی که تتلو در یوتیوب خود لینک یوتیوب سحر قریشی را گذشت و گفت یوتیوب حاج خانم دنبال شود بسیاری از کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از آن به آنچه فکر می کردند دست یافتند اما با ویدیویی که از سحر قریشی در یک ویلا دیده شد و به محل سکونت تتلو در ترکیه شبیه بود برای خیلی ها شک و شبه را به پایان برد.
البته که این رابطه دوام نداشت و از چندی قبل زمزمه اختلاف میان این دو سلبریتی در فضای مجازی دست به دست شد تا به آخرین پست تتلو رسیدیم.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان