۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین وقتی بی بی سی تصویر مجری کرمانی را به جای داماد شهید سلیمانی جا می زند!
کد خبر: ۳۵۷۷۵۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۱ ساعت: ۱۲:۸ ↗ لینک کوتاه

گاف های ناتمام رسانه سلطنتی انگلیس؛

وقتی بی بی سی تصویر مجری کرمانی را به جای داماد شهید سلیمانی جا می زند!

بازهم دستپاچگی رسانه سلطنتی در انتشار خبری بدون بررسی صحت و سقم آن کار دست بی بی سی داد تا آنجا که این رسانه مجری کرمانی را به جای داماد شهید سلیمانی به مخاطب معرفی کرد.

وقتی بی بی سی تصویر مجری کرمانی را به جای داماد شهید سلیمانی جا می زند!
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛رژیم صهیونیستی به تازگی مدعی شده است که داماد شهید سلیمانی از ایران به سوریه و از آنجا به لبنان سلاح جا به جا می کند. هر چند جمهوری اسلامی همیشه اعلام کرده است که از هر تلاشی که برای رفع اشغالگری در فلسطین صورت بگیرد حمایت می کند اما این ادعا رژیم صهیونیستی بر خلاف ادعاهای سابق آنها حتی یک سند هم ندارد.

از دیروز رسانه های فارسی زبان بیگانه با انتشار گزارش هایی تلاش کردند ضعف استنادی این ادعا را پوشش دهند. تلاشی پوچ که موجب شد در یک گاف رسانه ای، به کاهدان بزنند.

رسانه سلطنتی انگلیس دیروز در گزارش خود تصاویری را به عنوان داماد شهید سلیمانی منتشر کرد اما آنچه در این تصاویر دیده می شود چهره یک مجری مشهور کرمانی به نام محمد اسماعیلی پور است. تصویر ادعایی درخصوص ازدواج او با فرزند شهید سلیمانی هم مربوط به یک مراسم جشن ازدواج چند زوج در گلزار شهدای کرمان است.



محمد اسماعیلی پور در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه چندین سال است که در زمینه یادواره شهدا و فعالیت های گلزار شهدا خدمت می کنم، گفت: قبل از شهادت حاج قاسم نیز برنامه های ویژه ای را در گلزار شهدا برگزار می کردیم و افتخارمان این است که خادم الشهدا هستیم.

این مجری کرمانی ادامه داد: ماجرا از هشتم خرداد ماه سال 1399 شروع می شود؛ بنده می خواستم مراسم ازدواجم را بهمن ماه سال 1398 برگزار کنم که به دلیل شرایط کرونایی، عقب افتاد و توانستم در هشتم خرداد ماه سال 1399 یعنی دو روز بعد از عید فطر و شش ماه پس از شهادت سپهبد شهید سلیمانی، مراسم ازدواج خود را برگزار کنم.

وی با اشاره به اینکه پس از برگزاری مراسم در تالار با همسرم تصمیم داشتیم به گلزار شهدا برویم، عنوان کرد: با توجه به اینکه خادم الشهدا بودم، دوستانم در گلزار مراسم ویژه ای را برایم ترتیب داده بودند، نور افشانی کردند و زیر گنبد سبز واقع در گلزار شهدا، مداح دعوت کرده بودند، از مراسم فیلم ضبط کردند که روز بعد تبدیل به کلیپ و در فضای مجازی منتشر شد.

اسماعیلی پور در خصوص نشر کلیپ در فضای مجازی ابراز کرد: دو روز قبل از برگزاری مراسم بنده، خانمی مهریه اش که یک میلیون شاخه گل رز بود را پس از دریافت، در حسینیه شهدا گذاشته بود؛ دوستان با پخش کلیپ تهیه شده، می خواستند نشان دهند که گلزار شهدا جای طلاق نیست و جای ازدواج است و زوجین می توانند با حضور در گلزار شهدا با شهدا تجدید پیمان کنند.

این مجری کرمانی اظهار کرد: پس از انتشار کلیپ در فضای مجازی، شبکه های معاند همچون اینترنشنال و بی بی سی اخباری را با عنوان «عروسی دختر حاج قاسم زینب سلیمانی» منتشر کردند.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام نشان از حماقت رسانه های غربی دارد که بدون تحقیق، تیتر می زنند و پیگیر این مسئله نیستند که فرد برگزار کننده مراسم چه کسی است، عنوان کرد: ما پس از این اقدام در فضای مجازی پخش کردیم که این مراسم، مراسم یکی از خادم الشهدا، گلزار شهدای کرمان است و مراسم دختر حاج قاسم نیست.

اسماعیلی پور با بیان اینکه پس از شهادت حاج قاسم هر روز در گلزار شهدا برای زائران اجرا برنامه دارم و هماهنگی های گلزار را انجام می دهم، اظهار کرد: اخیرا بی بی سی مطلبی را با عنوان «داماد مرموز سلیمانی که اسرائیل می گوید اسلحه قاچاق می کند، کیست؟» را منتشر کرده است.

این مجری کرمانی ضمن اشاره به مطلب فوق تأکید کرد: بنا به فرموده امام سجاد عیله السلام«الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء؛ خدا را شکر که دشمنان ما را احمق آفرید»؛ که واقعا دشمنان ما احمق هستند و بدون آنکه از صحت خبر اطلاع داشته باشند آن را به عنوان تیتر یک خود قرار می دهند، در حالی که خبری کاملا کذب و دروغ است.

وی با بیان اینکه کار دشمن و رسانه های آنان، زدن انقلاب، شهدا و نیروهای انقلاب است و با این اقدامات می خواهد اذهان را منحرف کنند، خاطر نشان کرد: اقدامات دشمن نشان می دهد که آنها باهوش نیستند و نمی دانند که چه کاری را باید انجام دهند و گمان می کنند که با این کارها می توانند انقلاب را از بین ببرند در صورتی که ما مصمم تر و محکم تر می شویم و راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

گفتنی است برخی از کاربران کرمانی در فضای مجازی پس از این اقدام شبکه بی بی سی واکنش نشان دادند.



انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان