۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین آرزو داشتم مدینه فاضله ای به وجود آورم که برآن عدالت سایه افکند
کد خبر: ۳۵۷۷۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مصطفی چمران

آرزو داشتم مدینه فاضله ای به وجود آورم که برآن عدالت سایه افکند

آرزو داشتم مدینه فاضله ای به وجودآورم که برآن عدالت سایه افکند،چشمه عشق و محبت، سرزمین سینه های پاک انسان ها را آبیاری کند حقه و حسد و کفر، جهل و ظلم از زمین رخت بر بندد...

آرزو داشتم مدینه فاضله ای به وجود آورم که برآن عدالت سایه افکند
صبح قزوین؛ شاید بد نباشد به دور از دغدغه های این روزهای جامعه.
.
.
، با کلام زیبای دکتر مصطفی چمران پرواز کنیم .
آرزو داشتم مدینه فاضلهای به وجودآورم که برآن عدالت سایه افکند،چشمه عشق و محبت، سرزمین سینه های پاک انسان ها را آبیاری کند حقه و حسد و کفر، جهل و ظلم از زمین رخت بر بندد.
چه زیباست توکل به خدا کردن و در میان طوفان ها با اطمینان قلب پرواز نمودن و در عمق گرداب های خطرناک عاشقانه غوطه خوردن و در معرکه حیاط و ممات بی پروا به آغوش شهادت رفتن و در قربان گاه عشق همه وجود خود را به قربانی خدا دادن و از همه چیز خود گذشتن و به آزادی مطلق رسیدن.
چه زیباست که به ارزش های خدایی ملتزم ماندن و به خاطر خدا رنج بردن و به خاطر حق پافشاری کردن و زیان دیدن و از همه چیز خود صرف نظر کردن و فقط و فقط به خدا اندیشیدن و به سوی خدا رفتن.
چه زیباست شمع شدن و سوختن و راه را روشن کردن و کفر و جهل را به مبارزه طلبیدن و هیولای ظلمت را به زانو درآوردن و وجود خود را شرط اساسی برای پیروزی نور به ظلمت کردن.
چه زیباست مرگ را در آغوش کشیدن و به ملاقات خدا شتافتن و بر همه مظاهر وجود مسلط شدن و بر همه علم و قوانین دنیا حکومت کردن و جبر تاریخ را به خاک کشیدن و مسیر تاریخ را دگرگون کردن و شیطان قوی پنجه و سخت جان را شکست دادن و زیبایی انسان را در بزرگ ترین تجلی تکاملی خود نشان دادن.
انتهای پیام/8002/خ  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان