۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بیش از یک میلیون نفر در قزوین یارانه دریافت کرده‌اند
کد خبر: ۳۵۷۷۲۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۱ ساعت: ۱۱:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

بیش از یک میلیون نفر در قزوین یارانه دریافت کرده‌اند

عین‌الله کشاورز با بیان اینکه در مجموع یک میلیون و ۳۴۹ هزار و ۳۴۶ نفر و ۴۵۷ هزار و ۸۸۷ خانوار در استان یارانه دریافت کرده‌اند، گفت: تعداد نفرات یارانه‌بگیر اردیبهشت ماه شامل یک میلیون و ۱۸۱ هزار و ۸۳۹ نفر و خانوارهای مشمول ۳۹۲ هزار و ۹۹۳ خانوار است.

بیش از یک میلیون نفر در قزوین یارانه دریافت کرده‌اند
عین‌الله کشاورز ترک در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ با اشاره به طرح هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: 866 هزار و 387 نفر و 274 هزار و 268 خانوار دهک 4 الی 9 در استان قزوین مشمول دریافت یارانه هستند.

وی افزود: تعداد افراد یارانه‌بگیر دهک یک الی سه شامل 315 هزار و 452 نفر و خانوارهای مشمول 118 هزار و 725 است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بیان کرد: افراد و خانوارهای جامانده نیروی مسلح به ترتیب شامل 35 هزار و 305 نفر و 26 هزار و 507 خانوار است.

بیش از یک میلیون نفر در قزوین یارانه دریافت کرده‌اند
 
کشاورزترک عنوان کرد: آمار نفرات محذوف شده جدید 80 هزار و 996 نفر، خانوارهای مشمول 23 هزار و 509 خانوار، محذوف قدیم51 هزار و 206 نفر و خانوارهای محذوف شده 14 هزار و 778 خانوار است.

وی با بیان اینکه در مجموع یک میلیون و 349 هزار و 346 نفر و 457 هزار و 887 خانوار یارانه دریافت کرده‌اند، ادامه داد: تعداد نفرات یارانه‌بگیر اردیبهشت ماه شامل یک میلیون و 181 هزار و 839 نفر و خانوارهای مشمول 392 هزار و 993 خانوار است.

این مسئول اذعان کرد: براساس اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه، سرپرستان خانوارهایی که تاکنون از گرفتن یارانه جامانده‌اند و یا متقاضیان جدید دریافت یارانه، ابتدا لازم است برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت‌نام خود کد دستوری 4*43857 کدملی# را شماره گیری و سپس با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir نسبت به ثبت درخواست برقراری یارانه خانوار خود اقدام کنند.

برای ثبت‌نام یارانه در اختیار داشتن شماره همراه به نام سرپرست خانوار ضروری است
 
کشاورز ترک عنوان کرد: زمان ثبت‌نام از متقاضیان جدید یارانه و جامانده براساس آخرین رقم سمت راست کدملی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ برای اعداد زوج و روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱  برای اعداد فرد از طریق این درگاه بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: درصورتی که متقاضیان به هر دلیلی موفق به انجام ثبت‌نام در روزهای یاد شده نشده‌اند، می‌توانند طی امروز و فردا نسبت به ثبت‌نام خانوار خود اقدام کنند؛ لازم به ذکر است ثبت‌نام پس از این تاریخ متوقف نخواهد شد و تاریخ جدید برای افرادی که در زمان مقرر موفق به ثبت‌نام نشوند، متعاقباً اعلام می‌شود.

وی گفت: برای ثبت‌نام در اختیار داشتن شماره همراه به نام سرپرست خانوار،کدملی، کدپستی، تاریخ تولد و شماره شبا بانک مربوط به سرپرست خانوار ضروری است.

کشاورزترک ابراز کرد: بدیهی است، پس از ثبت‌نام تمام اطلاعات سرپرستان برای تعیین دهک به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می‌شود که در صورت واجد شرایط  بودن متقاضی، یارانه معوقه مطابق با دهک خانوار مربوطه از اردیبهشت‌ ماه سال‌جاری به‌حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

این مسئول ادامه داد: معترضین به دهک‌بندی اعلام‌شده و یا قطع یارانه اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ کماکان باید از طریق آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت و پیگیری کنند.

وی یادآور شد: ثبت درخواست بازبینی خانوارهای حذف شده از طریق تلفن گویای 09200006369 ، سامانه حمایت به آدرس  hemayat.mcls.gov.ir انجام می‌شود و ثبت‌نام در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها صورت می‌گیرد.

کشاورز ترک در پایان گفت: ثبت درخواست بازبینی خانوارهای حذف شده از طریق تلفن گویای 09200006369 و سامانه حمایت به آدرس  hemayat.mcls.gov.ir  انجام می‌شود و شماره تماس 0216369  پاسخگویی ابهامات مردم است.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان