۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین بازار کالاهای اساسی در آوج بدون کمبود است
کد خبر: ۳۵۷۷۱۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۳۰ ساعت: ۱۲:۵۴ ↗ لینک کوتاه

فرماندار آوج:

بازار کالاهای اساسی در آوج بدون کمبود است/ دو نانوایی متخلف پلمب شد

حسین حسین‌خانی گفت: اکنون اقلام مورد نیاز در تمام فروشگاه‌ها توزیع شده و در دسترس مردم قرار گرفته است.

بازار کالاهای اساسی در آوج بدون کمبود است
حسین حسین‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ با اشاره به تامین کالاهای اساسی در شهرستان آوج اظهار کرد: اکنون اقلام مورد نیاز در تمام فروشگاه‌ها توزیع شده و در دسترس مردم قرار گرفته است.

وی با اشاره به تشکیل دو کارگروه برای رصد بازار افزود: کارگروه اول به نمایندگی دهیاران، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صمت، معاون فرماندار و دو نیروی کادری از سپاه و نیروی انتظامی روزانه و به صورت مستمر بازار را بررسی و با متخلفان برخورد می‌کنند.

فرماندار شهرستان آوج در ادامه گفت: کارگروه دوم که از روسای شوراها، دهیاران و پرسنل بخشداری تشکیل شده است وظیفه رصد نانوایی‌ و کسبه‌های روستا‌ها را برعهده دارند.

روزانه ۲۵۰۰تن مرغ در شهرستان آوج توزیع می‌شود 

این مسئول با اشاره به پلمب دو نانوایی کم‌فروش در آوج عنوان کرد: هنگام اجرای این طرح شاهد ازدحام جمعیت در شهر آبگرم بودیم و برخی نیز شروع به احتکار اقلامی مانند روغن کرده‌ بودند اما با ورود به موقع و برخورد با آنها جو آرام شد.

وی با اشاره به تعیین ساعت کاری برای نانوایی‌های آوج افزود: در حال حاضر سهمیه نانوایی‌های پلمب شده به دو نانوایی دیگر داده شده و آنها ملزم شده‌اند که تا عصر پخت داشته باشند.

حسین‌خانی خبر داد: با تلاش شبانه‌روزی دوستان نیروی انتظامی تا به امروز ۱۲۰‌ تن گندم احتکاری کشف و به تعزیرات معرفی شده است.

وی با اشاره به کمبود روغن در آوج بیان کرد: روزانه ۲ هزار ۸۰۰ تن مرغ در شهرستان آوج توزیع می‌شود و درخصوص مرغ هیچ کمبودی وجود ندارد.

فرماندار آوج در پایان گفت: اداره صمت و جهاد کشاورزی در زمینه گران فروشی و کم‌فروشی فعال هستند اما مردم نیز می‌توانند با شماره‌هایی که این سازمان‌ها در فروشگاه‌ها و نانوایی‌ها نصب کرده‌اند تماس و موارد تخلف را اطلاع دهند.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان