۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین انتخاب درست مسئولان منشا اثرات مثبت در جامعه است
کد خبر: ۳۵۷۷۰۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۲۸ ساعت: ۱۴:۴۹ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

انتخاب درست مسئولان منشا اثرات مثبت در جامعه است

محمد مهدی اعلایی گفت: الگوی تصمیم مقام معظم رهبری در انتخاب مدیران باید در تمام شئون مدیریتی کشور تسری یابد و همه تصمیم‌گیران باید از این رفتار مقام رهبری که منجر به تحول در سازمان تبلیغات اسلامی شد درس بگیرند.

انتخاب درست مسئولان منشا اثرات مثبت در جامعه است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ محمد مهدی اعلایی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین که ظهر امروز(چهارشنبه) در سالن اجتماعات این سازمان در قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین نشان داد که با ابتکار، خلاقیت، اخلاص و پشتکار می‌توان به مردم و ذی نفعان حوزه ماموریتی ثابت کرد چنانچه مجموعه‌های حاکمیتی درست مدیریت شوند می‌توانند در جهت منافع مردم و پیگیری اهداف و وظایف حاکمیت اثرگذار باشند.
 
وی افزود: تغییرات مبتکرانه و جوانگرایانه مدیریتی در کل سازمان تبلیغات اسلامی کشور یکی از الگوها و اسوه‌هایی است که نمایانگر نگاه مورد نظر ولی امر مسلمین برای نحوه مدیریت و فضای جدید گام دومی است.
 
استاندار قزوین تصریح کرد: استقرار یک عالم جوان و خوش‌فکر در سازمان تبلیغات اسلامی نشان داد که انتخابات درست در مسئولیت‌ها می‌تواند منشا اثرات مثبتی در سطح جامعه باشد.
 
وی عنوان کرد: با استقرار حجت‌الاسلام قمی در سازمان تبلیغات، این سازمان در واقع احیا و احیاگر شده و فلسفه وجودی آن در بسیاری از اذهان بازتعریف شد.

همه تصمیم‌گیران از رفتار مقام معظم رهبری در انتخاب مدیران درس بگیرند
 
این مسئول بیان کرد: وقتی یک سازمان در بازه زمانی کوتاه می‌تواند تا این اندازه اثرگذار باشد و به سمت و سویی حرکت می‌کند که شاید بتوان از آن به عنوان مقر و ستاد هماهنگی سربازان امام زمان(عج) نام برد.
 
وی افزود: الگوی تصمیم مقام معظم رهبری در انتخاب مدیران باید در تمام شئون مدیریتی کشور تسری یابد و همه تصمیم‌گیران باید از این رفتار مقام معظم رهبری که منجر به تحول در سازمان تبلیغات اسلامی شد درس بگیرند.
 
اعلایی در پایان با تبریک به مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: ایشان مسئولیت مهمی را در استان برعهده گرفتند و امیدواریم منشا اثر خیر باشند، فضای استان به لحاظ فرهنگی و ظرفیت‌های معنوی موجود ویژه بوده و مطالبات از سازمان تبلیغات اسلامی به دلیل اقدامات خوب انجام شده در دوره مدیریتی قبلی بالا رفته، لذا انتظار داریم و کمک می‌کنیم که این فضا بهتر از گذشته تداوم پیدا کند.
 
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان