۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بیش‌از ۹هزار داوطلب قزوینی در کنکور ارشد شرکت می‌کنند
کد خبر: ۳۵۷۷۰۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۲۸ ساعت: ۱۳:۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده تام الاختیار آزمون‌های سراسری در استان:

بیش‌از ۹هزار داوطلب قزوینی در کنکور ارشد شرکت می‌کنند

محمد رعایت جهرمی گفت: تعداد کل داوطلبانی که طی این سه روز در استان در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می‌کنند ۹ هزار و ۷۲ نفر است که به تفکیک ۴ هزار و ۷۵۹ داوطلب زن و ۴ هزار و ۳۱۳ داوطلب مرد هستند.

بیش‌از ۹هزار داوطلب قزوینی در کنکور ارشد شرکت می‌کنند
محمد رعایت جهرمی در گفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین؛ اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 در استان قزوین طی 3 روز در روزهای 28، 29 و 30 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: تعداد کل داوطلبانی که طی این سه روز در استان در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می‌کنند 9 هزار و 72 نفر است که به تفکیک 4 هزار و 759 داوطلب زن و 4 هزار و 313 داوطلب مرد هستند.

نماینده تام الاختیار آزمون‌های سراسری در استان گفت: آزمون در 5 حوزه درون شهر قزوین به ترتیب دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین، آموزش و پرورش، مرکز آموزش فنی حرفه‌ای، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور و در دو حوزه خارج از شهر قزوین و در دانشگاه کار البرز و دانشگاه آزاد تاکستان برگزار می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: مرکزیت آزمون دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به عنوان دانشگاه مادر است و تعداد داوطلبانی که در این دانشگاه در آزمون شرکت می‌کنند 2هزار و 742 نفر که به تفکیک یکهزار و 386 داوطلب زن و یکهزار و 356 داوطلب مرد هستند.

داوطلبان در 135 کد رشته امتحانی شرکت می‌کنند

جهرمی بیان کرد: آزمون در دانشگاه بین‌المللی طی 3 روز برگزار می‌شود و امروز 643نفر در آزمون حضور داشتند که به ترتیب 299 داوطلب زن و 344 داوطلب مرد بودند.

وی بیان کرد: در روز پنجشنبه یکهزار و 34 داوطلب و جمعه هم یکهزار و 65 داوطلب در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در آزمون شرکت خواهند کرد.

نماینده تام الاختیار آزمون‌های سراسری در استان قزوین افزود: به طوری کلی آزمون در 135 کد رشته امتحانی برگزار می‌شود که از این تعداد 64 کد رشته امروز در آزمون حضور داشتند و 72 کد رشته هم طی روزهای فردا و پس فردا در آزمون حضور دارند.

این مسئول ابراز کرد: کلیه پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی سازمان سنجش در آزمون رعایت و فاصله یک و نیم متری بین داوطلبان حفظ شده و داوطلبان موظف هستند با ماسک وارد محدوده آزمون شوند.

جهرمی در پایانگفت: داوطلبانی که ماسک نداشته باشند، ماسک در اختیار آنها قرار می‌دهیم و پزشک و آمبولانس هم مستقر در محل آزمون داریم؛ همچنین مبادی ورودی به آزمون مجهز به دستگاه‌های الکل پاش است و صندلی‌ها به طور کامل ضدعفونی شده است.

انتهای پیام/ 1300
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان