۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی نادیده گرفته نشود
کد خبر: ۳۵۷۶۶۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۲۶ ساعت: ۱۴:۱۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره امنیت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح:

نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی نادیده گرفته نشود

سردار عبدالله عراقی گفت: نقش روحانیون گام به گام‌ در جبهه و دوران دفاع مقدس برای ما مشخص شده است و همواره در نورانیت و معنویت جامعه موثر هستند.

نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی نادیده گرفته نشود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، سردار عبدالله عراقی ظهر امروز در اجلاسیه روحانیون آزاده سراسر کشور که به میزبانی استان قزوین در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: مردم از علما و روحانیت به عنوان مدعیان دین انتظار ساده‌زیستی و زندگی پیامبر گونه دارند.

وی با تأکید بر پرهیز روحانیت از اشرافی‌گری و تاثیر آن بر جامعه افزود: تجمل‌گرایی این قشر از جامعه موجب می‌شود مردم از اصل دین فاصله بگیرند.

رییس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهدای رزمنده عنوان کرد: علما در سلسله مراتب معرفتی بوده و در جامعه مورد محبوبیت قرار دارند و مردم کوچکترین ‌‌بی‌حرمتی به این جامعه را بر نمی‌تابند.

روحانیون در  معنویت جامعه موثر هستند

عراقی اذعان کرد: نقش روحانیت در دفاع مقدس بسیار برجسته است و نمی‌توان آنها را نادیده گرفت.

وی ادامه داد: نقش روحانیون گام به گام‌ در جبهه و دوران دفاع مقدس برای ما مشخص شده است و همواره در نورانیت و معنویت جامعه موثر هستند.

رییس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تغییر رویه جنگ از سوی دشمن اذعان کرد: تاریخ نشان می‌دهد ایران با جنگ‌های مختلفی روبه‌رو بوده و روحانیون به خوبی در این جنگ‌ها نقش خود را ایفا کردند.

وی افزود: امروز دشمن به دنبال تخریب روحانیت و سپاه بوده و با جنگ هیبریدی در قالب فضای مجازی درصدد تغییر باورهای اصلی ما هستند.

عراقی ادامه داد: جامعه شیعی چارچوبی را برای خود قائل است که این چارچوب دینی توسط خداوند متعال و پیامبر گرامیش در طول سال‌های مختلف مشخص شده و نقش روحانیت در این بین بسیار حساس و مهم است.

وی در پایان با بیان اینکه روحانیون همواره در مسائل جامعه پیشتاز بودند،  تصریح کرد: همواره باید مراقب باشیم چراکه تخریب علما زمینه تخریب دین، حکومت اسلامی و پیامبران را فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان