۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ۳۰نانوایی در شهرستان تاکستان دوشیفت پخت می‌کنند
کد خبر: ۳۵۷۶۶۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۲۷ ساعت: ۱۰:۵۰ ↗ لینک کوتاه

فرماندار تاکستان:

۳۰نانوایی در شهرستان تاکستان دوشیفت پخت می‌کنند/ توزیع روزانه ۷ تا ۱۰ تن روغن در شهرستان

رضا طاهری با اشاره به فعالیت ۳۰ نانوایی به صورت دو شیفت در شهرستان گفت: در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد تا از سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف کاسته شده و به نانوایی‌های فعال به صورت تشویقی سهمیه بیشتری داده شود.

۳۰نانوایی در شهرستان تاکستان دوشیفت پخت می‌کنند
رضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ اظهار کرد: از زمان اجرای حذف ارز ترجیحی و هدفمندسازی یارانه‌ها، جلسات ستاد تنظیم بازار به صورت مرتب در شهرستان تاکستان برقرار می‌شود.
 
وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده در دو مقطع که با افزایش قیمت مرغ مواجه بودیم علی‌رغم مراجعه مردم برای خرید، خوشبختانه کمبود خاصی نداشتیم.
 
فرماندار شهرستان تاکستان تصریح کرد: بیشتر مرغداری‌های استان در شهرستان تاکستان واقع شده که مرغداران همکاری خیلی خوبی با ما داشتند.
 
وی بیان کرد: در حوزه روغن هم در شهرستان تاکستان مشکلی نداشتیم زیرا یک شرکت تولید روغن در این شهرستان قرار دارد و روزانه بین 7 تا 10 تن روغن به شهرستان تزریق شده؛ ضمن اینکه دو برابر این میزان هم به استان تخصیص داده شد.
 
طاهری عنوان کرد: خوشبختانه در حوزه توزیع اقلام اساسی مشکل خاصی نداریم و روغن و مرغ و تخم مرغ و سایر اقلام به وفور در فروشگاه‌های بزرگ شهرستان تاکستان موجود است.

نظارت بر توزیع اقلام اساسی در شهرستان تاکستان
 
وی بیان کرد: تنها مشکلی که با آن روبرو هستیم بحث کمبود آرد و ایجاد صف‌های نانوایی است که در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد تا از سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف کاسته شده و به نانوایی‌های فعال به صورت تشویقی سهمیه بیشتری داده شود.
 
این مسئول گفت: همچنین در سطح شهرستان تاکستان 30 نانوایی انتخاب شد تا یک روز در میان نانوایی لواشی در نقاط مختلف شهر به صورت کشیک پس از تعطیلی کار تا پاسی از شب پخت نان داشته باشند.
 
وی بیان کرد: 44 نیروی گشت‌ و 10 اکیپ متشکل از تعزیزات، صمت، جهاد کشاورزی، فرمانداری، بخشداری و تعدادی از نیروهای جهادی و بسیجی همواره بر نانوایی‌ها و مراکز توزیع اقلام اساسی نظارت داشتند که در این راستا مراکز و نانوایی‌های متخلف جریمه و پلمب شدند؛ همچنین کاهش سهمیه و اختصاص سهمیه به نانوایی‌های فعال داشتیم.  
 
وی از کشف اقلام اساسی احتکار شده در شهرستان تاکستان خبر داد و خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر دو انبار کالای اساسی در این شهرستان کشف شد که در یک مورد آن نزدیک به 10 تن روغن و ماکارونی از یک انبار در روستای یحیی آباد کشف و با هماهنگی مراجع قضایی در بین مردم همان روستاها توزیع شد.
 
فرماندار تاکستان در پایان عنوان کرد: انبار دیگری هم کشف شده که در حال بررسی برای مجاز بودن فعالیت به عنوان نمایندگی یا احراز تخلف است.
 
انتهای پیام/7003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان