۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۴ نانوایی متخلف در بوئین‌زهرا پلمب شد
کد خبر: ۳۵۷۶۶۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۲۶ ساعت: ۱۳:۲۱ ↗ لینک کوتاه

فرماندار بویین زهرا:

۴ نانوایی متخلف در بوئین‌زهرا پلمب شد/ توزیع ۱۸ تن مرغ گرم در این شهرستان

محمد ادیب‌رامندی بیان کرد: میزان مصرف مرغ در شهرستان بوئین‌زهرا تا پیش از اعلام نرخ‌های جدید حدود ۱۵ تا ۲۰ تن بود و در مجموع کمبودی به لحاظ اقلام اساسی نداریم.

۴ نانوایی متخلف در بوئین‌زهرا پلمب شد
محمد ادیب‌رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ اظهار کرد: گشت‌های بازرسی به طور مرتب از بازار و مراکز توزیع کالاهای اساسی شهرستان بویین زهرا سرکشی کرده و نظارت بر نحوه توزیع اقلام اساسی و مورد نیاز مردم انجام می‌شود.
 
وی افزود: اقلام اساسی هم در شهرستان بوئین زهرا توزیع شده و در حال حاضر روغن، تخم مرغ، مرغ و گوشت منجمد در مغازه و فروشگاه‌ها وجود دارد؛ ضمن اینکه به تعدادی از فروشگاه‌های بزرگ این شهرستان کالا به قیمت جدید تزریق شده است.
 
سرپرست فرمانداری شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد: از مردم عزیز درخواست می‌کنیم به سیاست جدید دولت در اصلاح اقتصاد کشور اعتماد و همراهی کنند تا بتوانیم این کار مهم و ارزشمند که سرافرازی آن برای نظام و نفع آن برای همه آحاد جامعه است را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

توزیع 18 تن مرغ گرم در شهرستان بوئین‌زهرا
 
وی با اشاره به توزیع 18 تن مرغ گرم طی روز شنبه در شهرستان بوئین‌زهرا بیان کرد: میزان مصرف مرغ در این شهرستان تا پیش از اعلام نرخ‌های جدید حدود 15 تا 20 تن بود و در مجموع خوشبختانه کمبودی به لحاظ اقلام اساسی نداریم.
 
ادیب رامندی از پلمب 4 نانوایی متخلف خبر داد و عنوان کرد: در بحث عملکرد نانوایی‌ها هم نظارت‌ها را تشدید کردیم و گشت‌هایی متشکل از تعزیرات، جهاد کشاورزی، اداره صمت و نماینده فرمانداری از بازار سرکشی می‌کنند و بازار در حال رسیدن به ثبات است.
 
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم همراهی کرده و هم اکنون مشکل خاصی در شهرستان بوئین زهرا وجود ندارد البته مقداری در بحث تامین روغن با کمبود مواجه بودیم که در حال تزریق به بازار است.
 
این مسئول عنوان کرد: مردم شهرستان بوئین‌زهرا چنانچه مشکلی در زمینه عرضه کالای اساسی یا کمبود آن احساس کردند مراتب را به ما اطلاع دهند تا در اسرع وقت اقدامات لازم صورت گیرد.
 
وی در پایان گفت: چند مورد کشف اقلام اساسی احتکار شده در این شهرستان گزارش شده که البته اقلام آن قابل توجه نبوده است؛ اما در هر صورت با هرگونه احتکار کالای ضروری مردم برخورد می‌شود.

انتهای پیام/7003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان