۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین امروز مدیریت امیدآفرین نسخه شفابخش کشور است
کد خبر: ۳۵۷۶۶۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۲۶ ساعت: ۱۰:۱۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین:

امروز مدیریت امیدآفرین نسخه شفابخش کشور است

سردار رستمعلی آتانی گفت: امروز نسخه شفابخش مشکلات کشور مدیریت امید آفرین عالمان است و با الگوگیری از آنها همه موظفیم این امید را در جامعه ترویج دهیم.

امروز مدیریت امیدآفرین نسخه شفابخش کشور است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اجلاسیه روحانیون آزاده سراسر کشور ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران و جمعی از مسئولان استانی به میزبانی استان قزوین در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد.

سردار رستمعلی آتانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: قزوین از ظرفیت‌های ویژه علما برخوردار است؛ یاد عالمان دینی از جمله مرحوم آیت‌الله باریک‌بین، سید علی اکبر ابوترابی و آیت الله موسوی شالی را گرامی می‌داریم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه روحانیون قشر موثردر پیروزی انقلاب بودند، عنوان کرد: نقش روحانیت در کشور باید تبیین شود به طوری که شاهد هستیم روحانیونی همچون سیدعلی اکبر ابوترابی در زندان‌های رژیم بعث و شاهنشاهی مدیریت اسراء را برعهده گرفته و این رهبری معنوی موجب می‌شد تا اسراء بتوانند شرایط بسیار سخت زندان را تحمل کنند که این یک نمونه بارز از نتیجه مدیریت امیدآفرینی در جامعه است.

امروز نسخه شفابخش مشکلات کشور مدیریت امید آفرین عالمان است

آتانی اذعان کرد: امروز نسخه شفابخش مشکلات کشور مدیریت امید آفرین عالمان است و با الگوگیری از آنها همه موظفیم این امید را در جامعه ترویج دهیم چراکه علمای کشور با آموختن علم و عمل به آن، مدرسه فیضیه را به نقطه عطف انقلاب تبدیل کردند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در قله اقتدار قرار دارد و در همه عرصه‌ها و جنگ راهبردی پیروز میدان بوده  و این اقتدار حاصل خون‌های شهدا است.

آتانی در پایان یادآور شد: استان قزوین دارای پیشینه درخشانی در حوزه ایثار و شهادت بوده که حضور آزادگانی مانند مرحوم ابوترابی، شهید رجایی و بابایی بیانگر این پیشینه است.

روحانیت و فرهنگ ایثار و شهادت در کنار هم گره خورده است

محمد مهدی اعلایی در ادامه این مراسم اظهار کرد: یکی از اسناد ماندگار سندی به نام《منشور روحانیت》است که امام راحل در آخرین روزهای زندگی پر برکت خودشان در اسفندماه سال ۶۷ تدوین کردند.

وی افزود: امام خمینی(ره) در منشور روحانیت ضمن تشریح وضعیت این قشر از جامعه، رسالت‌های آنها را در راستای ایثار و شهادت بیان و عنوان می‌کند.

استاندار قزوین عنوان کرد: امام در این منشور بر آینده اداره جهان و رسالت روحانیت اشاره کرده و مفهوم ایثار و روحانیون کاملا در کنار هم قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: قزوین به عنوان یکی از گنج‌های مهم و پرظرفیت به لحاظ داشته‌های معنوی و فرهنگی است که باید شناسایی شود.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان