۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین خطاهای انقلاب ما از شاه بیشتر شد!
کد خبر: ۳۵۷۶۵۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۲۶ ساعت: ۸:۵۷ ↗ لینک کوتاه

بی شرمی جدید فائزه هاشمی:

خطاهای انقلاب ما از شاه بیشتر شد! / به براندازی فکر نمی‌کنم، شاید در دلم بدم نیاید

نمی‌دانم اسم آن شجاعت، جسارت یا حماقت است ولی آدم ترسویی نیستم و نگران جان و مال و موقعیتم نیستم.

خطاهای انقلاب ما از شاه بیشتر شد!
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛فائزه هاشمی، دختر حاشیه ساز آیت الله هاشمی که به دلیل اظهاراتش پیرامون خواسته تحریم برخی از نهادهای انقلابی کشور و همچنین جسارت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است، در تازه ترین مورد گفته است: «کودتا معمولا توسط نظامیان صورت می‌گیرد و کار امثال من نیست. بنابراین به براندازی نمی‌اندیشم، شاید در دلم بدم نیاید ... تا مملکت نجات پیدا کند».

گفتنی است از فتنه گری در سال 88 تا همنشینی با بهائیان در کارنامه این چهره سیاسی اصلاح طلب موجود است. وی چندی پیش هم در جسارتی به سال ها جهاد شبانه روزی شهید حاج قاسم سلیمانی گفته بود: «عملکرد ایشان چه گره‌ای از مشکلات کشور باز کرد؟ نتیجه این شده که دوستان خود را از دست دادیم»!

بخش هایی از اظهارات فائزه هاشمی را در ادامه خواهید خواند:


*من به عنوان یک ایرانی وظیفه دارم نسبت به شرایط جامعه چه مثبت چه منفی، واکنش داشته باشم. شما بهتر از من می‌دانید در قرآن هم داریم كه سرنوشت هیچ ملتی تغییر پیدا نمی‌کند مگر آنكه خودشان تغییر پیدا كنند، بنابراین به عنوان یك مسلمان نمی‌توانم بی‌تفاوت باشم.

*نمی‌دانم اسم آن شجاعت، جسارت یا حماقت است ولی آدم ترسویی نیستم و نگران جان و مال و موقعیتم نیستم. حقیقت‌گویی، حقیقت‌جویی و آزادگی مگر درس عاشورا نیست پس چرا تحمل نمی‌شود؟

*من خودم را مسلمان‌تر و معتقدتر و اصولی‌تر از این دلواپسان و بسیاری از اصولگرایان می‌دانم.


*راه براندازی یا انقلاب یا کودتا است. انقلاب‌ها در تاریخ جهان نتایج خوبی به همراه نداشته‌اند. من انقلاب خودمان را خطا نمی‌دانم ولی خطاهای ما از شاه بیشتر شد و عملا انقلابی‌نمایان جایگزین انقلابیون شدند.

*کودتا هم معمولا توسط نظامیان صورت می‌گیرد و کار امثال من نیست. بنابراین به براندازی نمی‌اندیشم، شاید در دلم بدم نیاید ... تا مملکت نجات پیدا کند.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان