۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین برخورد بدون اغماض با مدیران متخلف در اصلاح یارانه‌ها
کد خبر: ۳۵۷۶۵۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۲۵ ساعت: ۱۳:۱۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری قزوین هشدار داد

برخورد بدون اغماض با مدیران متخلف در اصلاح یارانه‌ها

علی شعبانی گفت: اگر تخلفی از مسئولی سر بزند برخورد ما بسیار سخت‌‎تر از سایر متخلفین خواهد بود چون هیچ مسئولی اجازه تخطی از قانون را ندارد.

برخورد بدون اغماض با مدیران متخلف در اصلاح یارانه‌ها
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ علی شعبانی در جلسه تجمیعی تنظیم بازار استان که ظهر امروز در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در چند روز اخیر کشور به دلیل سیاست‌های اقتصادی دولت دچار چالش‌هایی شده است و دشمن هم در این شرایط به دنبال اهداف و مقاصد خود است.

وی افزود: طبق ارزیابی‌ها استان قزوین از استان‌های موفق در مدیریت شرایط فعلی در کشور شناخته شده است و توانسته مدیریت خوبی داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: ارز ترجیحی موجب ایجاد فساد و رانت در کشور شده بود که آسیب‌هایی هم به مردم وارد کرد.

این مسئول تصریح کرد: نظام یارانه باید به نفع مردم اصلاح شود و در این مسیر باید همه ما در کنار دولت قرار بگیریم تا از این مرحله دشوار عبور کنیم.

شعبانی تصریح کرد: در اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها دستگاه قضایی هم در کنار دستگاه‌های اجرایی است و برخی تخلفات در بازار جنبه تعزیراتی دارد اما ما در دستگاه قضایی از باب اخلالگران نظام اقتصادی هم تکلیف داریم که با مجرمین برخورد کنیم که اثر آن بازدارنده‌تر خواهد بود.

طرح اصلاح یارانه‌ها در راستای صیانت از حقوق بیت‌المال است

این مسئول عنوان کرد: بخشی از مشکلات هم به دستگاه‌های اجرایی بازمی‌گردد که ممکن است برخی از مسئولین هم دچار تخلف شوند و تذکر می‌دهیم که مدیران نظارت جدی بر حوزه خود و کارکنان داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: اگر تخلفی از مسئولی سر بزند برخورد ما بسیار سخت‌‎تر از سایر متخلفین خواهد بود چون هیچ مسئولی اجازه تخطی از قانون را ندارد.

محمد قاسمی، دادستان مرکز استان اظهار کرد: طرح اصلاح یارانه‌ها در راستای صیانت از حقوق بیت‌المال است و افرادی از جامعه که نیازمند هستند بیشتر از یارانه برخوردار می‌شوند.

وی افزود: باید نظارت‌ها به صورت جدی انجام شود تا در قیمت‌های اعلام شده تخطی صورت نگیرد و بتوانیم از این مرحله گذر کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: نکته دیگر بحث مایحتاج مردم است که باید هم نیاز امروز و هم نیاز آینده استان تامین شود تا در درازمدت تحت تاثیر قرار نگیریم.

این مسئول با اشاره به ورود به فصل مسافرت‌ها ابراز کرد: باتوجه به اینکه در دوران فروکش کرونا هستیم پیش‌بینی می‌شود که میزان مسافرت‌ها در ایام پیش رو بیشتر شود که باید در تامین سوخت نظارت شود.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان