۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بیش از ۱۰هزار بازرس بر وضعیت بازار استان نظارت دارند
کد خبر: ۳۵۷۶۴۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۲۵ ساعت: ۹:۴۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صمت استان قزوین:

بیش از ۱۰هزار بازرس بر وضعیت بازار استان نظارت دارند/ تشدید نظارت‌ها ادامه دارد

عزیزالله افضلی گفت: از ابتدای اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها تعداد ۴۶۳تیم بازرسی اعزام شده که شامل ۱۰هزار و ۷۰نفر بازرس بوده که ۸هزار و ۱۷۷ مورد بازرسی انجام شده که ۵۸۲پرونده هم تشکیل شده است.

بیش از ۱۰هزار بازرس بر وضعیت بازار استان نظارت دارند
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ جلسه تجمیعی تنظیم بازار استان صبح امروز در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد.
 
عزیزالله افضلی در این جلسه اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها تعداد ۴۶۳تیم بازرسی اعزام شده که شامل ۱۰هزار و ۷۰نفر بازرس بوده که ۸هزار و ۱۷۷ مورد بازرسی انجام شده که ۵۸۲پرونده هم تشکیل شده است.
 
وی افزود: قرارگاهی متشکل از سازمان صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات برای گشت‌های مشترک به ویژه در حوزه نان تشکیل شده است که به طور واحد درباره موضوعات احصا شده تصمیم گیری می‌شود.

کالاهای اساسی در استان قزوین فراوان است
 
رئیس سازمان صمت بیان کرد: تمام دستگاه‌ها پای کار هستند و نظارت‌ها به صورت صبح و عصر انجام می‌شود و شماره‌های ۱۳۵ و ۱۲۴ برای بیان شکایات فعال است.
 
این مسئول اضافه کرد: شکایات مردم چه به صورت حضوری و چه تلفنی دریافت و بلافاصله رسیدگی می‌شود و ۶۰نفر از معتمدین اصناف هم برای بحث نظارت داوطلب شدند.
 
افضلی ابراز کرد: تشدید نظارت‌ها تا پایان طرح و تا زمانی که قرارگاه تشخیص دهد به طور مستمر انجام می‌شود و ادامه دارد.
 
وی اذعان کرد: خوشبختانه استان به لحاظ فراوانی کالاها نسبت به سایر استان‌ها در شرایط مطلوبی قرار دارد و مشکلی در تامین نداریم اما باید توجه داشت که در مجاورت استان‌های تهران و البرز قرار داریم که ممکن است متأثر از وضعیت این استان‌ها باشیم و باید مراقب این مسئله بود.

سرمایه در گردش عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان تامین شود
 
رئیس سازمان صمت استان قزوین ابرز کرد: موضوع مهم دیگر بحث لجستیک و حمل و نقل است تا بتوانیم کالای مورد نیاز در بازار و فروشگاه‌ها را بدون دغدغه تامین کنیم.
 
افضلی یادآور شد: یکی از موضوعات بحث عدم تمرکز در مدیریت و دستورات است که بخش اجرایی را با مشکل مواجه می‌کند و مسیله دیگر هم سرمایه در گردش عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان است که در این زمینه ابراز نگرانی دارند.
 
افضلی گفت: تصمیم بر این است که کالاهای با قیمت قبل را در فروشگاه‌ها و کالاهای با قیمت جدید را در خورده فروشی‌ها توزیع کنیم تا بحث نظارت و بازرسی به طور نظام‌مند اتفاق بیفتد و مردم دچار مخاطره نشوند.
 
انتهای پیام/ ۱۳۰۰
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان