۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین غرفه‌های عرضه کالاهای اساسی در سطح استان دایر می‌شود
کد خبر: ۳۵۷۶۱۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۲۴ ساعت: ۹:۵۲ ↗ لینک کوتاه

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین:

غرفه‌های عرضه کالاهای اساسی در سطح استان دایر می‌شود/ توزیع یکهزار ماکارانی

میثم پیله فروش گفت: در ماه‌های آینده یکهزار تن ماکارانی با تخفیفات ویژه دربین مردم توزیع خواهد شد و تمام غرفه‌هایی که در سراسر استان برای عرضه میوه شب عید و بعد از آن برای طرح ضیافت در ماه رمضان برقرار بود مجدد دایر خواهد شد و در این غرفه‌ها برنج، ماکارانی و شکر و حتی نان عرضه خواهد شد.

غرفه‌های عرضه کالاهای اساسی در سطح استان دایر می‌شود
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ در روزهای اخیر اجرای طرح اصلاح پرداخت یارانه‌ها و ارزترجیحی با چالش‌هایی مواجه بوده که در کنار این جرتاحی بزرگ اقتصادی، دولت با طرح‌های کوتاه مدت در صدد حفظ ثبات و آرامش بازار است.

میثم پیله فروش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ با اشاره به وضعیت کالاهای اساسی استان اظهار کرد: در ماه‌های آینده یکهزار تن ماکارانی با تخفیفات ویژه دربین مردم توزیع خواهد شد و تمام غرفه‌هایی که در سراسر استان برای عرضه میوه شب عید و بعد از آن برای طرح ضیافت در ماه رمضان برقرار بود مجدد دایر خواهد شد و در این غرفه‌ها برنج، ماکارانی و شکر و حتی نان عرضه خواهد شد.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار قزوین گفت: در حال حاضر در بهترین وضعیت از نظر ذخیره کالای اساسی در استان قرار داریم و با تمهیداتی که اندیشیده شده حدود 14نانوایی از 6نیم صبح تا 10نیم شب مشغول پخت و عرضه نان هستند.

تخلفات نانوایی‌ها به نام دارنده پروانه ثبت می‌شود

این مسئول بیان کرد: در سیاست جدید استان تخلفات نانوایی‌ها به عنوان دارنده پروانه نانوایی ثبت خواهد شد و کارگران و یا شخصی که به عنوان مباشر نانوایی است طرف برخورد نخواهند بود و تمام تخلفات به نام دارنده پروانه نانوایی ثبت می‌شود.

پیله فروش در پایان گفت: با اختیارات جدیدی که برای تعزیرات تعریف شده نیز امکان برخورد سنگنین با نانوایی‌ها وجود دارد که امیدواریم کار به آنجا نکشد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان