۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سپاه و بسیج مشتاقانه طرح‌های بر زمین مانده سایر ارگان‌ها را به نتیجه می‌رساند
کد خبر: ۳۵۷۶۱۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۴ ساعت: ۱۶:۴۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

سپاه و بسیج مشتاقانه طرح‌های بر زمین مانده سایر ارگان‌ها را به نتیجه می‌رساند

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به اینکه اینکه بنا نداریم به کمک سایر ارگان‌ها رفته و کارهای زمین مانده به نتیجه برسانیم، گفت: تاکنون در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی تمام توان خود را به کار بستیم تا وعده‌های تعهد شده را محقق کنیم.

سپاه و بسیج مشتاقانه طرح‌های بر زمین مانده سایر ارگان‌ها را به نتیجه می‌رساند

سردار رستمعلی آتانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: فرماندهان، شهدا و رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس آدرس‌های قزوین برای انقلاب هستند.

وی افزود: رزمایش جهادگران فاطمی به مدت 10 روز در استان قزوین با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با حضور نیروهای جهادی در عرصه‌های عمرانی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی، آموزشی، فرهنگی و کمک مؤمنانه برگزار و بیش‌از 640 عنوان برنامه در این ایام تدوین و اجرا شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی به تمام وعده‌های بیان شده در بخش اعتبارات عمل کردیم و مجموع خدمات ما تا به امروز در این بخش 163 میلیارد تومان تسهیلات بوده که شامل 6 هزار و 32 طرح و ایجاد حدود 8هزار اشتغال است.

آتانی اذعان کرد: بیش‌از 451 صندوق اقتصاد مقاومتی را در استان قزوین هدفگذاری و تاکنون 428 مورد آن راه‌اندازی شده است؛ سازماندهی 45 تعاونی با مشارکت مردم و شکل‌گیری بیش از 2 هزار و 391 کارگاه از سایر اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصاد مقاومتی است که بیش‌از 13 نفر تسهیل‌گر و حدود 21 هزار و 800 نفر در این صندوق‌ها عضویت دارند؛ حدود 21 میلیارد تومان مربوط به آورده سپاه و بیش‌از 423 میلیون تومان آورده خیرین است.

وی با اذعان به اینکه بنا نداریم به کمک سایر ارگان‌ها رفته و کارهای زمین مانده به نتیجه برسانیم، ابراز کرد: تاکنون 12هزار و 461 نفر از وام‌های صندوق اقتصاد مقاومتی برخوردار شده‌اند و که مبلغ 500 میلیون تومان آن توسط خیرین تأمین شده است.

این مسئول گفت: استان قزوین در اجرای طرح کمک مومنانه خوش درخشیده و در رزمایش کمک مومنانه توانسته‌ایم 456 میلیارد تومان بسته معیشتی تهیه و به واجدین شرایط آن تقدیم کنیم.

آتانی ادامه داد: در راستای انعقاد تفاهم نامه سپاه‌های کشور با کمیته امداد، استان قزوین به تنهایی خوش درخشید و مبلغ 500 میلیون تومان را برای خرید 212 اثاثیه تامین کرد.

96 روستای قزوین از آب شرب برخوردار می‌شوند

وی بیان کرد: بخشی مهمی از پروژه‌ها در حوزه محرومیت‌زدایی و آب‌رسانی است؛ در همین راستا با افتتاح 5 منطقه مجتمع آب‌رسانی، بیش 96 روستا از آب شرب بهره‌مند می‌شود که اجرای بخشی از این پروژه را شروع کرده‌ایم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: در حوزه قنات، مسکن محرومان، راه بین مزارع و احداث پل اقدامات مناسبی انجام شده ؛ در دهستان چوقور روستای حصار پلی که بیش‌‌از 12 سال بلاتکلیف مانده بود در کمتر از دو ماه توسط بسیج سازندگی با کمتر از 400 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

آتانی در پایان با بیان اینکه همچنان خدمت بی‌منت به مردم را سرلوحه امور خود قرار داده‌ایم، اذعان کرد: در اجرای پروژه‌ها با مشارکت مردم تاکنون اقدامات موثری انجام شده است.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان