۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نظام اقتصادی کشور نیازمند بازنگری و اصلاح است
کد خبر: ۳۵۷۶۰۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۲۳ ساعت: ۱۵:۵۷ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران:

نظام اقتصادی کشور نیازمند بازنگری و اصلاح است

سردار محمدرضا نقدی با تأکید بر اینکه نظام اقتصادی کشور نیازمند بازنگری و اصلاح است، افزود: اقدام شجاعانه دولت سیزدهم در جراحی اقتصاد ایران قابل تقدیر است.

نظام اقتصادی کشور نیازمند بازنگری و اصلاح است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در تجمع بزرگ جهادگران فاطمی که در مسجدالنبی (ص) شهر قزوین با حضور جمعی از بسیجیان برگزار شد، اظهار کرد: شهیدانی مانند شهید بابایی و رجایی الگوی تمام مجاهدان و رزمندگان هستند و این عزیزان نشان دهنده جایگاه شهر قزوین است.

وی افزود: امروز جوانان به واسطه الگوگیری از مکتب شهیدانی مانند رجایی وارد میدان شده و در گروه‌های جهادی تلاش و ایثار می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فعالیت جهادی دارای روش و اصول است، عنوان کرد: احساس مسئولیت فلسفه وجودی گروه‌های جهادی به عنوان جوهر انقلاب است و همه برای بهبود وضعیت موجود مسئول هستیم.

ارزش کار جهادی در ارائه خدمات در هر شرایطِ سخت است

نقدی ادامه داد: دایره مسئولیت ما در هیچ عرصه‌ای ساقط نیست و هرجایی که کاستی و نیازی وجود داشته باشد انسان خود را نسبت به پاسخگویی به آن، مسئول می‌داند.

وی ابراز کرد: احساس مسئولیت پایه تفکر جهادی است و این تفکر در برابر تفکر مادی غرب قرار دارد؛ انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب استثنایی براساس این تفکر شکل گرفت و دوام انقلاب نیز  بر اساس همین تفکر خواهد بود.

این مسئول بیان کرد: در فعالیت جهادی کار به هر شکل ممکن انجام می‌شود و فعالیت‌ها به امکانات وابسته نیست بلکه به اراده وابسته است که نمونه این اراده را در بین ائمه می‌توان درک کرد.

نقدی تصریح کرد: اصل دیگر کار جهادی این است که کار برای رضایت الهی بوده و خستگی ندارد؛ گروه جهادی کار را برای خدا انجام‌ می‌دهند و این جریان کشور را به حرکت رو به جلو پیش می‌برد.

شکوفایی اقتصادی در سایه همکاری دولت و مردم شکل می‌گیرد
 
وی ابراز کرد: دشت قزوین از حاصل‌خیزترین زمین‌‌های کشورمان محسوب می‌شود و یک وجب از این زمین نباید بیهوده باقی بماند؛ گروه‌های جهادی برای استفاده بهینه از آن باید تلاش کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ادامه داد: امروز دولت یک بازنگری سخت در حوزه مدیریت اقتصادی انجام داد و همه باید کمک کنیم دولت در این تصمیم سخت، کار را به نتیجه برساند و شکوفایی اقتصادی محقق شود.

نقدی با تاکید بر اینکه امروز باید تلاش کنیم برای کشاورزان، تولیدکنندگان و دامداران سودآوری حاصل شود، یادآور شد: تولید دانه‌های روغنی از اولویت‌هاست؛ گروه‌های جهادی و مهندسان کشاورزی باید کشاورزان را به سمت نیازهای اساسی کشور و محصولات اولویت‌‌دار راهنمایی کنند.

اقدام دولت در جراحی اقتصادی شجاعانه است
 
وی اظهار کرد: سپاه و بسیج از بدنه مردم بوده که به عنوان یک تشکل در راستای خدمت به جامعه شکل گرفته است.
 
وی افزود: هرجایی که کاری بر زمین باقی مانده و مشکلات پیچیده‌تر باشد سپاه و بسیج حضور دارد تا گره‌های زندگی مردم را باز و مشکلاتشان حل شود.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در شرایط کنونی کشور جراحی اقتصادی نیاز بود محقق شود؛ در گذشته برخی دولت‌ها شجاعت این تصمیم را نداشتند و امروز شجاعت دولت کنونی برای جراحی اقتصادی را باید قدر دانست و کمک کرد.
 
نقدی یادآور شد: نباید کمبود کالاها در کشور احساس شود چراکه کالاها به اندازه کافی در کشور موجود است؛ به دولت کمک کنیم تا تصمیم شجاعانه‌ اتخاذ شده را به نتیجه برسد.
 
وی در پایان گفت: دشت قزوین یکی از حاصل خیزترین نقاط کشور بوده که نیازمند توجه جدی است.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان