۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دشت قزوین از بهترین نقاط کشور برای تامین موادغذایی است
کد خبر: ۳۵۷۶۰۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۲۳ ساعت: ۱۱:۳۵ ↗ لینک کوتاه

سردار نقدی در قزوین:

دشت قزوین از بهترین نقاط کشور برای تامین موادغذایی است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشت قزوین از بهترین نقاط کشور برای تامین موادغذایی است، گفت: با طرح‌های محرومیت‌زدایی در جغرافیای بومی استان می‌توان رونق کشاورزی ایجاد کرد؛ فعالیت گروه‌های جهادی سبب تسریع در حل مشکلات خواهد شد.

دشت قزوین از بهترین نقاط کشور برای تامین موادغذایی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در آئین افتتاح مخزن ۴۰۰ هزار متر مکعبی و کانال انتقال آب کشاورزی ۵ هزار و ۷۰۰ متری روستای آقابابا در قزوین اظهار کرد: امنیت غذایی امروز از دغدغه‌های مهم دنیا محسوب می‌شود که به دلایل مختلفی از جمله خشکسالی و افزایش جمعیت دارای اهمیت بوده و کلیدی‌ترین موضوع در این امر مهم همین توجه به حوزه آب است.

وی با بیان اینکه دشت قزوین از بهترین نقاط کشور برای تامین موادغذایی محسوب می‌شود؛ افزود: پروژه مربوط به افتتاح کانال انتقال آب کشاورزی روستای آقابابا در قزوین زمینه رونق تولید در منطقه را فراهم خواهد ساخت.


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طرح‌های محرومیت‌زدایی لازم است در جغرافیای بومی استان‌ها به منظور بهره‌مندی از آب و خاک استفاده بهینه و گروه‌های جهادی فعالانه برای رفع مشکلات تلاش کنند.

نقدی عنوان کرد: لازم است برای آبیاری و تولید محصولات برتر کشاورزی برنامه‌ریزی لازم در دستور کار قرار گرفته و یک حتی وجب از زمین‌ها نباید بدون استفاده باقی بماند.


این مسئول در پایان گفت: اگر مردم در اجرای پروژه‌ها همدلی نمی‌کردند بدون شک به ثمر نمی‌رسید؛ در سایه همدلی مردم و خدمت جهادی مسئولین می‌توان مشکلات را رفع و کشور را به شکوفایی بیشتر برسیم.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان