۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین شیرینی ۵۰الی۱۰۰درصد گران می‌شود
کد خبر: ۳۵۷۵۱۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۱۸ ساعت: ۱۱:۱۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس اتحادیه قنادان استان قزوین:

شیرینی ۵۰الی۱۰۰درصد گران می‌شود/ نرخ جدید اعلام نشده است

نصرت الله حیدری گفت: به طور قطع افزایش قیمت شیرینی را خواهیم داشت که حداقل از ۵۰درصد تا ۱۰۰درصد خواهد بود که پس از برگزاری جلسه با مسئولین استان و تصمیم‌گیری نهایی در هفته آینده اعلام می‌شود.

شیرینی ۵۰الی۱۰۰درصد گران می‌شود
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ افزایش چندبرابری قیمت آرد در بخش صنعت علاوه بر اینکه افزایش قیمت نان‌های صنعتی را رقم زده نیز تمام محصولات وابسته به این مواد اولیه را هم تحت تاثیر گذاشته است.

اکنون شوک گرانی آرد از ماکارونی عبور کرده و به صنعت شیرینی پزی و قنادی‌ها رسیده است. بدون شک با افزایش قیمت آرد باید شاهد افزایش چند برابری نرخ شیرینی‌ها هم باشیم.

نصرت الله حیدری رئیس اتحادیه قنادان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ در این رابطه اظهار کرد: در حال حاضر قیمت انواع شیرینی به همان روال قبل است و فعلا نرخ جدیدی از سوی اتحادیه اعلام نشده است.

شیرینی‌پزها برای هر کیلو شیرنی 20الی30هزار تومان ضرر می‌کنند

وی با اشاره به افزایش قیمت آرد افزود: به طور قطع افزایش قیمت شیرینی را خواهیم داشت که حداقل از 50درصد تا 100درصد خواهد بود که پس از برگزاری جلسه با مسئولین استان و تصمیم‌گیری نهایی در هفته آینده اعلام می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر قنادان در استان اجازه ارائه قیمت‌های جدید و افزایش قیمت را ندارند و در صورت مشاهده تخلف محسوب می‌شود.

رئیس اتحادیه قنادان استان قزوین تصریح کرد: با این وجود اگر قرار باشد قنادان باهمان نرخ‌های قبلی کار کنند باتوجه به افزایش قیمت آرد بدون شک برای هر کیلو شیرینی 20الی 30 هزار تومان متضرر خواهند شد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان