۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین هرگونه فراخوان برای ثبت‌نام سهام عدالت جعلی است
کد خبر: ۳۵۷۵۰۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۱۷ ساعت: ۱۳:۱۵ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان قزوین:

هرگونه فراخوان برای ثبت‌نام سهام عدالت جعلی است

فهیمه لزگی گفت: تاکنون هیچ گونه سامانه‌ای برای ثبت نام سهام عدالت اعلام نشده و هر ثبت‌نامی که اکنون برای سهام عدالت انجام می‌شود، کلاهبرداری و جعلی است.

هرگونه فراخوان برای ثبت‌نام سهام عدالت جعلی است
فهیمه لزگی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ در رابطه با فراخوان ثبت‌نام برای سهام عدالت، اظهار کرد: متاسفانه اخیرا شنیده شده که برخی افراد سودجو از روش‌های مختلف سایت و یا پیامک، تحت عنوان ثبت نام سهام عدالت اقدام به اخذ وجه از مردم می‌کنند.

وی با بیان اینکه فراخوان ثبت‌نام برای سهام عدالت جعلی است، افزود: تاکنون هیچ گونه سامانه‌ای برای ثبت نام سهام عدالت اعلام نشده و هر ثبت‌نامی که اکنون برای سهام عدالت انجام می‌شود، کلاهبرداری و جعلی است.

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان قزوین تصریح کرد: در صورت آغاز ثبت‌نام برای سهام عدالت قطعا فراخوان آن از طریق جراید و صداوسیما اعلام خواهد شد بنابراین توصیه می‌شود که مردم فریب افراد سودجود را نخورند و هیچ وجهی بابت این موضوع پرداخت نکنند.

لزگی اذعان کرد: اکنون وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت کار و رفاه اجتماعی در حال انجام هماهنگی لازم برای شناسایی افراد واجد شرایط هستند و قطعا بعد از اتمام اقدامات لازم، سامانه ثبت‌نام را اعلام خواهند کرد اما زمان قطعی آن فعلا مشخص نیست.

وی با بیان اینکه حدود 670 هزار سهامدار عدالت در استان داریم، عنوان کرد: برنامه‌ریزی شده که دهک‌های پایین درآمدی نیز سهامدار شوند که اکنون برخی افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران جا مانده از سهام عدالت هستند که در اولویت واگذاری سهام عدالت قرار دارند.

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان قزوین در پایان گفت: همچنین برخی افراد کم‌درآمد و جامانده از سهام عدالت نیز وجود دارند که از سوی اداره کار و رفاه اجتماعی شناسایی شده و در اولویت واگذاری قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان