۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین فینالیست‌های لیگ اروپا مشخص شدند
کد خبر: ۳۵۷۴۸۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۱۶ ساعت: ۱۱:۵۷ ↗ لینک کوتاه

فینالیست‌های لیگ اروپا مشخص شدند

تیم‌های فوتبال گلاسکو رنجرز و آینتراخت فرانکفورت توانستند با غلبه بر حریفان خود به فینال لیگ اروپا راه پیدا کنند.

فینالیست‌های لیگ اروپا مشخص شدند
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین به نقل از فارس، در دیدار برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا تیم‌های فرانکفورت و وستهام مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود فرانکفورت  خاتمه پیدا کرد. در بازی رفت فرانکفورت موفق شد در زمین وستهام به برتری ۲ بر یک دست پیدا کند.

به این ترتیب تیم فوتبال فرانکفورت در مجموع با نتیجه ۳ بر یک از سد حریف خود گذشت و توانست به فینال لیگ اروپا راه پیدا کند. 

این در حالی است که فرانکفورت در ۶ میزبانی گذشته خود از تیم‌های انگلیسی تنها یک شکست را متحمل شده بود. وستهام هم پیش از این در دیدارهای خارج از خانه‌اش برابر تیم‌های آلمانی پیروز نشده بود.

در دیگر دیدار این مرحله تیم‌های لایپزیک و گلاسکو رنجرز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود گلاسکو رنجرز تمام شد. لایپزیک موفق شد در بازی رفت یک بر صفر به پیروزی دست پیدا کند.

به این ترتیب تیم فوتبال گلاسکو رنجرز توانست در مجموع با نتیجه ۳ بر ۲ از سد حریف خود عبور کند و به فینال صعود کند.

این در حالی است که رنجرز تنها در ۴ دیدار از ۲۰ بازی قبلی خانگی‌اش برابر تیم های آلمانی شکست خورده بود. لایپزیک هم در تنها دیدار خارج از خانه‌اش برابر تیم‌های اسکاتلندی شکست خورده بود.

فینال لیگ اروپا روز چهارشنبه، ۲۸ اردیبهشت ماه بین تیم‌های  گلاسکو رنجرز و آینتراخت فرانکفورت در سویای اسپانیا برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان