۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی استان
کد خبر: ۳۵۷۴۵۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۱۳ ساعت: ۱۱:۵۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین خبر داد

ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی استان

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش گفت: از ابتدای صبح امروز و بعد از پایان نمازعید فطر در شهرستان‌ها، شاهد ترافیک نیمه سنگین و روان در محورهای مواصلاتی استان هستیم.

ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی استان
سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره آخرین وضعیت راه‌های استان قزوین اظهارکرد: از ابتدای صبح امروز و بعد از پایان نمازعید فطر در شهرستان‌ها، در محورهای شمالی و جنوبی کرج به قزوین، قزوین-رشت و قزوین به زنجان شاهد ترافیک نیمه سنگین و روان هستیم.

وی با بیان اینکه ترافیک در محورهای باند شمالی در حال پرحجم شدن است، افزود: خوشبختانه مشکلی خاصی وجود ندارد و کارکنان پلیس راه با تلاش مضاعف همواره در حال خدمات رسانی مطلوب به مردم و پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی هستند.

رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: روز گذشته با توجه به بارندگی ولغزندگی سطح راه‌ها، تا پاسی از شب شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مواصلاتی استان بودیم.

ذاکری‌منش تصریح کرد: از شهروندان و رانندگان درخواست داریم ضمن رعایت قوانین‌ومقررات راهنمایی‌ورانندگی و فاصله طولی؛ برای رسیدن به مقصد شتاب نداشته باشند همچنین از توقف‌های بی‌مورد و غیرضرور همراه با خانواده و جدا خودداری کنند چراکه متاسفانه ما در چند روز گذشته شاهد حوادثی در این خصوص بودیم.

وی ابراز کرد: توصیح می‌کنیم که رانندگان در صورت لزوم در یک حاشیه‌های امن مانند مجموعه‌های خدماتی و رفاهی یا پارکینگ‌هایی که در کنار آزاد راه‌ها وجود دارد، توقف داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان قزوین در پایان گفت: پیش بینی می‌شود که روز جمعه شاهد بارترافیکی سنگینی در استان‌های قزوین، البرز و تهران باشیم بنابران توصیه می‌کنیم که مسافران برای بار برگشت مدیریت لازم را داشته باشند و بازگشت خود را به ساعات پایانی موکل نکنند.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان