۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین افزایش ۹برابری سرعت توسعه قزوین با مصوبات سفر رئیس‌جمهور
کد خبر: ۳۵۷۴۵۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۱۵ ساعت: ۹:۱ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استاندار قزوین عنوان کرد

افزایش ۹برابری سرعت توسعه قزوین با مصوبات سفر رئیس‌جمهور

مهدی رجحانی گفت: با سفر رئیس جمهور به استان قزوین بودجه درنظر گرفته شده در قالب بودجه سنواتی، تقریبا ۹ الی ۱۰ برابر بودجه عمرانی هزینه شده در استان طی سال گذشته است و این به معنی افزایش سرعت توسعه و رشد استان به میزان ۹ برابر است.

افزایش ۹برابری سرعت توسعه قزوین با مصوبات سفر رئیس‌جمهور
مهدی رجحانی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهور به استان قزوین اظهار کرد: مصوبات مهمی در این سفر برای استان رقم خورد که اعتبار در نظرگرفته شده برابر 11 هزار و 500 میلیارد تومان و 250 میلیون یورو است که معادل ریالی آن 19 هزار میلیارد تومان خواهد بود و این میزان در مدت دو سال توزیع می‌شود.

وی افزود: با سفر رئیس جمهور به استان قزوین بودجه درنظر گرفته شده در قالب بودجه سنواتی، تقریبا 9 الی 10 برابر بودجه عمرانی هزینه شده در استان طی سال گذشته است و این به معنی افزایش سرعت توسعه و رشد استان به میزان 9 برابر است.

اختصاص یکهزار میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان 700 تختخوابی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان تصمیمات مناسبی از جمله راه‌اندازی فرودگاه، توسعه ریلی و حمل و نقل عمومی، اجرای پروژه‌های آبی و سدی، اصلاح راه‌ها و بهبود کیفیت آنها، شریان‌های حیاتی، راه‌های روستایی، توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی و تکمیل پروژه‌های آموزشی اتخاذ شد.

رجحانی اذعان کرد: آنچه در سفر رئیس جمهور برای استان قزوین مصوب شد در حد استان‌هایی است که چهار برابر استان ما دارای جمعیت هستند و این امر نتیجه همدلی تیم مدیریتی استان بوده که به لطف دولت سیزدهم محقق شد.

وی ادامه داد: اختصاص یکهزار میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان 700 تختخوابی با پیشرفت فیزیکی کمتر از 20 درصد یکی از پروژه‌های مهم و استثنایی سفر رئیس جمهور به استان قزوین است.

پردیس سینمایی در قزوین احداث می‌شود

این مسئول با اشاره به اتمام پروژه‌های نیمه تمام در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم ادامه داد: اعتبارات مناسبی برای این پروژه‌ها در استان پیش‌بینی شده است و اگر انسجام و مدیریتی ادامه داشته باشد مردم در یک الی دو سال آینده شاهد اتفاقات مناسبی خواهند بود.

رحجانی در پایان با اذعان بر اینکه اخذ مجوز احداث پردیس سینمایی جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قزوین است، گفت: بودجه‌هایی برای تکمیل تالارهای شهر در نظر گرفته شده که اخذ مجوز مطالعات پردیس سینمایی برای آن تصویب شده است.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان