۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین موجودیت رژیم صهیونیستی امروز به مخاطره افتاده است
کد خبر: ۳۵۷۳۹۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۱۰ ساعت: ۱۰:۲ ↗ لینک کوتاه

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین:

موجودیت رژیم صهیونیستی امروز به مخاطره افتاده است

محمدحسین شفیعی گفت: رژیم صهیونیستی امروز در نهایت ضعف است و اگر روزی در اندیشه تصرف نیل تا فرات بود، امروز نه تنها این اندیشه و رویا بدون تحقق مانده، بلکه بدنبال دست و پا زدن برای حفظ موجودیت نحس خود است.

موجودیت رژیم صهیونیستی امروز به مخاطره افتاده است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ آخرین جمعه ماه رمضان توسط امام خمینی(ره) برای حمایت همه مسلمانان و ملت‌های آزاده جهان از مردم مظلوم فلسطین به نام روز قدس نامگذاری شد که یکی از ثمرات آن تشکیل گروه‌های مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی است به طوری که امروز با تشکیل این گروه‌های مقاومت امنیت صهیونیست‌ها به خطر افتاده است.

امروز می‌بینیم که رژیم صهیونیستی به دور خود حصار کشیده و خود را زیر گنبد آهنی پنهان کرده، آنها نه تنها توان توسعه بلکه در همین فضای محدود خود هم احساس امنیت نمی کنند، همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند مقاومت و جهاد تنها مسیر مقابله با جنایات صهیونیست‌هاست و نباید سازش با ستمکاران را با مقاومت و ایستادگی عوض کرد.

محمدحسین شفیعی دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ در خصوص اهمیت روز قدس اظهار کرد: ایجاد رژیم جعلی صهیونسیتی در دل کشورهای اسلامی توطئه عمیق جریان استکباری بود و در حقیقت با ایجاد این رژیم جعلی قصد داشتند که توطئه علیه کشورهای اسلامی را تثبیت کنند.

وی افزود: جریان استکبار با وجود غده سرطانی اسرائیل خیال خود را راحت کرد که کشورهای اسلامی نمی‌توانند با یکدیگر اتحاد پیدا کرده و در مقابل طرح‌های ضداسلامی و ضدانسانی آنان ایستادگی کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین تصریح کرد: امام خمینی‌(ره) با طراحی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حقیقت توطئه دشمن را نقش برآب کرد که امروزه به وضوح می‌توان دریافت که روز قدس روز مقابله حق و باطل و روز صف‌بندی آشکار میان پیروان حق بر جریان باطل است.

وی خاطر نشان کرد: اینکه در یک روز مشخصی همه امت اسلامی به خیابان‌ها بیایند و در مقابل ددمنشی و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و هتک حرمتی که  نسبت به قبله اول مسلمین دارند؛ راهپیمایی کنند موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود.

این فعال سیاسی افزود: رژیم صهیونیستی امروز با دو دهه گذشته فرق کرده و در نهایت ضعف است؛ اگر روزی در اندیشه تصرف نیل تا فرات بود، امروز نه تنها این اندیشه و رویا بدون تحقق مانده، بلکه بدنبال دست و پا زدن برای حفظ موجودیت نحس خود است.

راهپیماییی روز قدس جریان مقاومت را در منطقه تقویت  خوهد کرد

شفیعی‌ها با اشاره به اهمیت روز قدس ادامه داد: مسلمانان بدانند با حضور در عرصه‌های خیابانی و شعارو خط نشان کشیدن علیه رژیم سفاک اسرائیل، جریان مقاومت را در منطقه تقویت می‌کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به بحران‌های امنیتی، سیاسی و بین المللی اسرائیل اشاره کرده و گفت: جریان و محور مقاومت که طراح آن امام راحل و ادامه دهنده آن مقام معظم رهبری است، با تلاش‌های سردار مقاومت شهید سلیمانی تقویت شد.

وی خاطر نشان کرد: مردم فلسطین در گذشته با پرتاب سنگ مقاومت خود را نشان می‌دادند که البته این حرکت در جای خود ارزشمند و آغازگر انتفاضه فلسطین بود اما امروز رزمندگان مظلوم فلسطین آنچنان مسلح شده‌اند که به اندام صهیونیست‌ها لرزه می‌اندازند.

این فعال سیاسی افزود: رزمندگان فلسطین با داشتن موشک‌های دوربرد، تجهیزات و تسلیحات رزمی و آموزش‌هایی که از نیروی قدس دریافت کردند؛ توانسته‌اند خود را مجهز و موجودیت رژیم صهیونیستی را به مخاطره بندازند.

شفیعی‌ها با اشاره به آیه 6 سوره مبارکه شرح بیان کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید«ان مع العصر یسرا» در کنار هر سختی یک آسایش و گشایشی خواهد بود و این  حقیقتی است که بارقه‌های امید آن در موضوع فلسطین به وضوح قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: مردم مظلوم فلسطین در بیش از نیم قرن گذشته سختی‌های زیادی را متحمل شده‌اند، اما از روزی که بیداری در آن شکل گرفت و از کنار آمدن با رژیم اشغالگر قدس منصرف شدند؛ دست به دست هم دادند تا با مقاومت، تجاوز آن‌ها را پاسخ دهند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین افزود: تقویت مردم فلسطین را باید با این مقیاس اندازه بگیریم که در یک طرف رژیم مسلح دارای کلاهک‌های هسته‌ای و انواع تسلیحات نظامی و سرکوبگر که مورد حمایت همه قدرت‌های جهانی و به ویژه آمریکا جهان خوار بوده و در طرف دیگر ملت بدون امکانات و دست خالی فلسطین قرار داشته که امروز با مقاومت کردن دست برتر را در منطقه دارد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: رزمندگان فلسطین از حماس، جهاد اسلامی و سایر بخش‌های مقاومت با ابتکارات خود توانسته‌اند این رژیمی را که تا دو دهه پیش کسی جلودارش نبود و همواره به فکر پیشروی و تجاوز بود را متزلزل و نگران از وضعیت داخل خود کنند.

شفیعی‌ها ادامه داد: این یک حقیقت انکارناپذیر و از معجزات قرآن است که حقانیت وعده‌های خداوند ثابت شده همانگونه که می‌فرماید «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» که اگر شما خدا را یاری کنید خدا هم شما را یاری می‌کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین در پایان اظهار کرد: از زمانی که رزمندگان اسلامی در قالب قضیه فلسطین وارد شده‌اند همواره شاهد یاری خداوند بودیم و امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور با محو کامل رژیم اسرائیل با پیش قراولی رزمندگان فلسطینی و محور مقاومت در مسجد الاقصی قبله اول مسلمان نماز شکر را اقامه کنیم.

انتهای پیام/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان