۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین فلسطین مرکز مبارزه با استکبار جهانی است
کد خبر: ۳۵۷۳۸۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۹ ساعت: ۱۷:۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین :

فلسطین مرکز مبارزه با استکبار جهانی /فروپاشی هیمنه اسرائیل نزدیک است

سردار رستمعلی رفیعی آتانی گفت: امروز فلسطین تنها نیست زیرا وحدت در دنیای اسلام برقرار شده است و امیدواریم روزی نماز وحدت آفرین را در مسجدالاقصی اقامه کنیم.

فلسطین مرکز مبارزه با استکبار جهانی است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سردار رستمعلی رفیعی آتانی در سخنرانی مراسم روز جهانی قدس که پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین در مسجدالنبی(ص) این شهر برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس موجب اتحاد دنیای اسلام شد.

وی با بیان اینکه امروز اسراییل و اربابانش رو به افول هستند، افزود: امروز فلسطین و محور مقاومت در حال گرفتن انتقام خون شهدای راه مقاومت از اسرائیل است و در انتظار روزهای خوب در منطقه هستیم.

شکست هیمنه اسراییل نزدیک است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین  گفت: شکستن هیمنه آمریکا و اسرائیل دور نیست و شکست این رژیم‌های غاصب به باور دنیای اسلام تبدیل شده زیرا توان نبرد اسرائیل از ۶ روز به ۴۸ ساعت کاهش پیدا کرده و دیگر نمی‌تواند مسلمانان را تحقیر کند.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه آمریکا و انگلیس به این صهیونیسم‌های عفریته وعده نیل تا فرات را داده بودند؛ تصریح کرد: اسرائیل بعد از شهادت سردار سلیمانی تصور می‌کرد که فرمانده جبهه مقاومت را نابود کرده و نهایت قدرت این جبهه سنگ و موشک‌های کوتاه برد است و نمی‌تواند از دیوار مقاومتی آنها عبور کند درحالی که طول برد موشک‌های محور مقاومت نیز معادلات آن‌ها را به هم زد و پیکره آنها را به لرزه درآورد.

فرمانده سپاه استان قزوین افزود: نمایش پرچم سوریه و لبنان در راهپیمایی روز قدس بیان کننده شاهکار سردار سلیمانی است که توانست تمام ملت‌ها را در کنار یکدیگر قرار دهد.

سردار آتانی با بیان اینکه مسئله امام مسئله فلسطین بود؛ ادامه داد: امام فرمود اسرائیل باید از صحنهه روزگار محو شود و این موضوع مثل همه وعده‌های صادق امامین انقلاب محقق خواهد شد.

فرمانده سپاه استان تصریح کرد: آمریکایی‌ها به شاه گفته بودند که علمای ایران نباید درباره اسلام و اسراییل صبحت کنند اما امروز از اسلام و غاصب بودن اسراییل سخن می‌گوییم.

فلسطین مرکز مبارزه با استکبار است

وی با اشاره به تبدیل قبله اول مسلمانان به مرکز مبارزه جهان اسلام با استکبار تاکید کرد: ملت ایران با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در قله افتخار ایستاده‌اند و باید قدردان آن باشیم.

سردار آتانی با اشاره به تحقق وعده‌های امام(ره) و اتحاد دنیای اسلام ادامه داد: فلسطین امروز با فلسطین ۷۴ سال پیش متفاوت است و ملت عراق با خون ابومهدی المهندس و حزب‌الله با خون عماد مغنیه را به عنوان پشتیبان خود دارد.

فرمانده سپاه استان در پایان گفت: امروز فلسطین تنها نیست زیرا وحدت در دنیای اسلام برقرار شده است و امیدواریم روزی نماز وحدت آفرین را در مسجدالاقصی اقامه کنیم.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان