۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین راهپیمایی روز قدس در استان قزوین آغاز شد+گزارش لحظه به لحظه
کد خبر: ۳۵۷۳۷۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۹ ساعت: ۱۱:۱ ↗ لینک کوتاه

همزمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی روز قدس در استان قزوین آغاز شد+گزارش لحظه به لحظه

امروز هزاران نفر از روزه‌داران ضیافت الهی در خیابان‌های شهرهای مختلف استان حاضر شدند تا ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

راهپیمایی روز قدس در استان قزوین آغاز شد+گزارش لحظه به لحظه
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ امروز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم استان قزوین در جای جای این استان شهیدپرور و انقلابی آغاز شده است و بار دیگر مردم حق طلب و ولایت‌مدار دیار بابایی‌ها و رجایی‌ها و ابوترابی‌ها به صحنه آمدند تا با آرمان‌های امام(ره) و شهدا تجدید میثاق کرده و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی را فریاد بزنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 11 صبح جمعه 9اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در سطح استان قزوین آغاز شده است.

امسال راهپیمایی روز جهانی قدس پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در پی کاهش شیوع این بیماری و کاهش آمار مبتلایان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور پرشور مردم استان قزوین همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.



امروز هزاران نفر از روزه‌داران ضیافت الهی در 38 شهر استان با لبیک به ندای امام خمینی (ره) در خیابان‌های شهرهای مختلف استان حاضر شدند تا ضمن اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی؛ ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهر قزوین، راهپیمایی خود را از دو مسیر خیابان نادری میدان میر عماد و طالقانی و تقاطع مدرس آغاز کرده و به سمت مسجدالنبی میعادگاه برگزاری نماز جمعه در حال حرکت هستند.







همه آمده‌اند که پای آرمان‌های انقلاب حاضری بزنند!


سیل جمعیت از مسیرهای اعلام شده در شهر قزوین به سمت میدان آزادی این شهر در حرکت است و در این بین همه اقشار از پیروجوان و زن و مرد به چشم می‌خورند و حضور نونهالان و نوجوانان که با شور و حرارت خاصی شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ برامریکا را فریاد می‌زنند نیز جلوه زیبایی به این راهپیمایی داده‌اند. 

گویا امروز همه آمده‌اند که پای آرمان‌ها نظام و انقلاب و دفاع از مظلومین جهان حاضری بزنند و فرقی نمی‌کند که نسل‌های امروز باشند یا یادگاران به جا مانده از دوران ایثار و شهادت، جانبازان دوران دفاع مقدس با حضور خود در این روز نشان می‌دهند که هنوز بر عهدی که بستند پابرجا هستند.


حضورچهره‌های سیاسی

امروز حمایت از مظلومین جهان و مستضعفین مرزی نمیشناسد و همه مسئولین و چهره‌های سیاسی استان در راهپیمایی روز قدس حضور دارند.


حضور مردم با هر سلیقه و نگرشی

حمایت از مظلومین مرزی نمی‌شناسد و مردم با هر نگاه و سلیقه‌ای امروز در روز قدس فریاد حمایت از مردم فلسطین را سر دادند و در این بین حضور زنان و مردان با هر ظاهر و تیپی از حواشی جذاب مراسم است.

مسیر راهپیمایی روز قدس در قزوین به میعادگاه نمازجمه ختم شد و خیل عظیم روزه داران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی روز قدس به مردم مظلوم فلسطین نشان دادند که همواره در کنار آنها بوده و حامی مظلومان هستند.



انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان