۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین عراق آمادگی لغو روادید زمینی را ندارد
کد خبر: ۳۵۷۳۴۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۷ ساعت: ۱۸:۱۵ ↗ لینک کوتاه

وزیر کشور در قزوین:

عراق آمادگی لغو روادید زمینی را ندارد/ دشمنان بدانند در موضوع امنیت با احدی تعارف نداریم

احمد وحیدی در حاشیه سفر به قزوین با اشاره به اینکه به دنبال لغو روادید دوجانبه میان ایران و عراق هستیم، تاکید کرد: در تلاش هستیم بتوانیم شرایط لازم برای لغو ویزای دوجانبه را فراهم کنیم اما در حال حاضر کشور عراق بنا به دلایلی در بحث ویزای زمینی همکاری نمی‌کند.

عراق آمادگی لغو روادید زمینی را ندارد

احمد وحیدی، وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره شایعات فضای مجازی در خصوص ناامنی در مرزهای شرقی و شمال غرب کشور گفت: این اخبار شایعاتی بیش نیست و صرفاَ توسط دشمنان این مرز و بوم ایجاد می‌شود؛ وزارت کشور همواره سعی دارد با همسایگان در راستای اینجا امنیت پایدار در منطقه تعامل سازنده برقرار کند.

وی با اشاره به اینکه امنیت کشور عزیزمان از خطوط قرمز است، تاکید کرد: کشور از نظر امنیت در وضعیت خوبی قرار دارد و مرزهای کشور لحظه به لحظه توسط نیروهای امنیتی رصد و در صورت هرگونه تعرض احتمالی به خاک کشور با عاملان به شدت برخورد می‌شود؛ دشمنان بدانند که ما در موضوع امنیت با احدی تعارف نداریم.

وزیر کشور در پایان با اشاره لغو روادید میان عراق و ایران در سفرهای هوایی افزود: در تلاش هستیم بتوانیم شرایط لازم برای لغو ویزای دوجانبه را فراهم کنیم اما در حال حاضر در بحث ویزای زمینی بنا به دلایلی کشور عراق نمی‌تواند در لغو روادید همکاری کند.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان