۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بیمارستان‌های استان قزوین وضعیت خوبی ندارند
کد خبر: ۳۵۷۳۳۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۷ ساعت: ۱۸:۱۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک:

بیمارستان‌های استان قزوین وضعیت خوبی ندارند

لطف‌الله سیاهکلی مرادی با اشاره به اینکه بیمارستا‌های استان قزوین در وضعیت خوبی قرار ندارند، افزود: کمبود نیروی متخصص و امکانات بیمارستانی مشکلات متعددی برای مردم آبیک ایجاد کرده است.

بیمارستان‌های استان قزوین وضعیت خوبی ندارند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ لطف‌الله سیاهکلی مرادی در جلسه شورای اداری شهرستان‌ آبیک که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرماندار شهرستان آبیک و مسئولین این شهرستان درحال برگزاری است؛ اظهار کرد: کارخانه سیمان آبیک متعلق به این شهرستان است اما در تقسیمات کشوری به غلط وارد محدوده البرز شده است.

وی درخصوص ادعای آستان قدس در بخش‌های زیاران، زرگر و قشلاق افزود: رودخانه‌ها، معادن و کوه‌های این مناطق را وقف و مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده‌اند؛ در این جلسه از وزیر بهداشت تقاضا دارم که با طرح این مسئله در دولت مشکل این مناطق را حل و فصل کنند.

وضعیت بیمارستا‌ن‌های قزوین خوب نیست

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس با اشاره به وضعیت بد بیمارستان‌های قزوین گفت: بیمارستان‌های استان از نظر امکانات، تخت و تجهیزات در وضعیت خوبی قرار ندارند و باید بیمارستان‌های ۷۰۰ تخت‌خوابی و 1000 تخت‌خوابی بخش خصوصی راه‌اندازی شوند.

وی ادامه داد: قزوین به دلیل قرار گرفتن در شاهراه شاهد تصادفات زیادی است، برای مثال شهرستان آبیک از اتوبان ورودی ندارد و دچار تلفات جانی بسیاری می‌شود.

سیاهکلی تصریح کرد: باتوجه به اینکه برای ساخت بیمارستان آبیک زمین و خیر وجود دارد، لازم است وزیر در این امر استان را یاری کنند تا با صدور پروانه و حل مشکلات اداری احداث بیمارستان شکل قانونی به خود بگیرد.

وی افزود: متخصص بیهوشی، آمبولانس، ژنراتور، دستگاه اکسیژن ساز، الکتروشوک، و ماموگرافی از دیگر نیازهای بیمارستان شهدای آبیک است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در پایان گفت: آلایندگی آبیک در حوزه دامداری و کارخانه سیمان بالا است؛ اما عوارضی در این خصوص به شهرستان آبیک تعلق نمی‌گیرد تا در حوزه سلامت این شهرستان استفاده شود.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان