۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قزوین از قطب‌های مهم صنعتی و کشاورزی کشور است/ مردم اقدامات دولت سیزدهم را رصد کنند
کد خبر: ۳۵۷۳۳۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۷ ساعت: ۱۶:۵۴ ↗ لینک کوتاه

رییس جمهور در قزوین:

قزوین از قطب‌های مهم صنعتی و کشاورزی کشور است/ مردم اقدامات دولت سیزدهم را رصد کنند

رییس جمهور قزوین را از قطب‌های صنعتی و کشاورزی کشور دانست و افزود: کمبودهایی در استان وجود دارد که مردم از آن‌‌ها رنج می‌برند؛ قبل از سفر به قزوین مشکلات و کاستی‌ها را جویا شدم و اولویت‌ها مشخص شده است.

قزوین از قطب‌های مهم صنعتی و کشاورزی کشور است/ مردم اقدامات دولت سیزدهم را رصد کنند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، دقایقی پیش آیت‌الله ابراهیم رییسی، رییس جمهور دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران وارد قزوین شد.

سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان قزوین با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه حاضر و به مقام شامخ شهدا ادای احترام و سپس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قزوین ۳ هزار شهید و ۷ هزار جانباز و ایثارگر دارد که بر خود لازم می‌دانم به آنان ادای احترام کنم.

وی ادامه داد: قزوین استانی تاریخی بوده و در عرصه‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب خوش درخشیده است، شخصیت‌های نامداری در قزوین بودند شهید ابوترابی چهره نامدار مقاومت و الهام بخش به همه آزادگان بود.

این مسئول بیان کرد: سفرهای استانی در شرایط کرونایی دشوار است چراکه این شرایط اجازه نمی‌دهد با عموم مردم دیدار داشته باشیم.

وی افزود: استان قزوین ظرفیت‌های بسیاری داشته و در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت و کشاورزی قطب محسوب می‌شود ، از همه مهمتر دارای ظرفیت‌های عظیم نیروی انسانی، جوانان تحصیلکرده و کارآمد است.

رئیسی تصریح کرد: وزرا در جای جای استان حضور دارند و امشب در شورای اداری مصوبات سفر اعلام خواهد شد تا اصحاب رسانه و مردم در جریان قرار بگیرند؛ مردم بهترین ناظرینی هستند که می‌توانند اقدامات دولت را رصد کنند.

وی افزود: کمبودهایی در استان وجود دارد که مردم از آن‌‌ها رنج می‌برند لذا طی تماس با مسئولین استان مشکلات و کاستی‌ها را جویا شدم و اولویت‌ها مشخص شده است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در سفر به استان‌ها مسائل با اولویت را شناسایی می‌کنیم اما در دور اول سفرها امکان رسیدگی به همه مشکلات وجود ندارد ولی نسبت به رفع سریع آن‌ها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان