۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تعیین‌تکلیف پروژه شهیدانصاری قزوین در سفر رئیس جمهور
کد خبر: ۳۵۷۳۰۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۶ ساعت: ۲۳:۳۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس خبر داد

تعیین‌تکلیف پروژه شهیدانصاری قزوین در سفر رئیس جمهور/ افتتاح خانه ملت در قزوین

لطف‌الله سیاهکلی مرادی گفت: از آنجایی که تکمیل پروژه خیابان شهید انصاری یکی از دغدغه‌های حوزه شهری است، امیدوارم در سفر رئیس جمهور نهایت استفاده را جهت کسب اعتبار برای این پروژه ببریم.

تعیین‌تکلیف پروژه شهیدانصاری قزوین در سفر رئیس جمهور
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ لطف الله سیاهکلی امشب (سه شنبه) با حضور در صحن علنی شورای شهر قزوین با اشاره به سطح علمی بالای اعضای شورای دوره پنجم اظهار کرد: این موضوع نشان دهنده بینش مردم در انتخاب اعضای شورا و سطح انتظارات بالای آنها از نمایندگان خود است.

وی افزود: با توجه به توسعه قزوین، نیازمند تحولات بزرگ در این شهر هستیم و امیدوارم ۱۰۰ طرحی که در شهرداری قزوین آغاز شده بتواند بخشی از این خلاء را جبران کند چراکه ظرفیت شهر قزوین بیشتر از اینهاست.

پروژه شهید انصاری قزوین در صدر مطالبات در سفر ریاست جمهوری است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان و رسیدگی به مطالبات مردمی ادامه داد: از آنجایی که تکمیل پروژه خیابان شهید انصاری یکی از دغدغه‌های حوزه شهری است، طی هماهنگی‌های انجام شده وزیر مربوطه در تاریخی دیگر به قزوین سفر می‌کند تا به حل مسائل پیرامون این موضوع بپردازد اما امیدوارم در سفر رئیس جمهور نهایت استفاده را جهت کسب اعتبار برای این پروژه ببریم.

وی گفت: تصویب قانون خدمات شهری یکی دیگر از دغدغه‌هایی است که به زودی در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تصویب موجب فراهم شدن زمینه و مزیت‌های لازم برای رشد و توسعه استان می‌شود.

این مسئول ادامه داد: از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین درخواست دارم که چنانچه نسبت به قانون خدمات شهری ایده و نظری دارند ارائه دهند.

سیاهکلی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان دولت بیان کرد: اگر در اجرای تصمیم دولت مبنی بر توقف تورم موفق شویم، افزایش ۱۰درصدی حقوق شرایط خوبی را ایجاد می‌کند که در این راستا دولت تلاش‌های مضاعفی دارد.

وی با تاکید بر چالش محیط زیستی پسماند سایت محمد آباد قزوین تصریح کرد: برای رفع مشکلات این سایت باید یک جلسه اختصاصی با کارشناسان و نخبگان محیط زیستی برگزار شود و ما آمادگی مساعدت در حل این موضوع را داریم. 

آمار نادرست ردیف بودجه استان را کاهش داد

نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به بودجه پایین استان گفت: آمارهای غلط و دور از واقعیتی درباره قزوین به وزارتخانه‌ها ارائه شده و همین مسئله اختصاص بودجه کم و بسته شدن دست نمایندگان مجلس در تخصیص بودجه را فراهم آورده است.

سیاهکلی با اعلام خبر افتتاح خانه ملت در قزوین عنوان کرد: وجود خانه ملت در استان ضروری است و بنابراین با تخصیص بودجه پنج میلیارد تومانی رییس مجلس شورای اسلامی، به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

وی افزود: تاسیس خانه ملت علاوه بر به وجود آوردن تعامل بیشتر نمایندگان مردم با یکدیگر، یک مرجع برای رسیدگی به درخواست‌های مردم است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با اشاره درگیری ۸۰ هزار نفر از جمعیت استان با مشکل زمین‌های قولنامه‌ای بیان کرد: زمین‌های قولنامه‌ای قزوین با دستور وزیر کشور حل شده است.

 سیاهکلی در پایان با اشاره به عدم بهره‌برداری از زمین‌های عظیمه گفت: امیدوارم با بهره‌برداری استان از سد طالقان مشکل آب این زمین‌ها حل و فصل شود و طبق پیش بینی این مسئله تا یک سال و نیم دیگر برطرف شده باشد.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان