۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نساجی یا آلومینیوم / کدام تیم قهرمان جام حذفی خواهد شد؟
کد خبر: ۳۵۷۲۹۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۶ ساعت: ۱۴:۴۰ ↗ لینک کوتاه

جام حذفی فوتبال

نساجی یا آلومینیوم / کدام تیم قهرمان جام حذفی خواهد شد؟

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک فردا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی فینال جام حذفی را برگزار خواهند کرد.

نساجی یا آلومینیوم / کدام تیم قهرمان جام حذفی خواهد شد؟

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ؛دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشورمان بین تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک فردا چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

۲ تیم برای نخستین بار موفق شده اند به فینال جام حذفی راه یابند و با کسب عنوان قهرمانی می‌توانند جواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان را کسب کنند.

تاکنون شورای تامین استان تهران ظرفیت حضور تماشاگران ۲ تیم در این دیدار را اعلام نکرده است.

نساجی برای رسیدن به فینال جام حذفی در دور یک شانزدهم نهایی آرمان گهر سیرجان را با یک گل مغلوب کرد. در دور یک هشتم آن‌ها توانستند با نتیجه ۳ بر یک از سد گل گهر سیرجان عبور کنند. در دور یک چهارم نهایی شاگردان ساکت الهامی پس از ۱۲۰ دقیقه بازی با استقلال به تساوی بدون گل رسیدند و در ضربات پنالتی موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۴ پر افتخار‌ترین تیم جام حذفی را در ورزشگاه آزادی شکست دهند.

نساجی به دلیل تعمیر ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در دور نیمه نهایی مجبور شد در ورزشگاه آزادی از مس کرمان میزبانی کند و در حالی که تصور می شد این دیدار به ضربات پنالتی کشیده خواهد شد، اما داور  در دقیقه ۱۱۸ بازی یک پنالتی به سود نساجی اعلام کرد و حامد شیری، بازیکن با تجربه نساجی موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه مسی‌ها را باز کند تا برای نخستین بار نساجی به فینال جام حذفی راه یابد.

تیم فوتبال نساجی مازندران

ساکت الهامی در سال ۱۳۹۹ نیز موفق شده بود، با تراکتور به فینال جام حذفی راه پیدا کند و در این دیدار توانست استقلال را با نتیجه سه بر ۲ شکست دهد تا برای دومین بار تراکتوری‌ها قهرمان جام حذفی شوند.

در سوی مقابل آلومینیوم اراک این فصل را با رسول خطیبی آغاز کرد و نتایج نسبتا خوبی نیز در لیگ کسب کردند، اما اراکی‌ها در نیم فصل دوم لیگ برتر عملکرد ضعیفی داشتند و هیئت رئیسه آلومینیوم خطیبی را به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمتش برکنار کرد و مهدی رحمتی جایگزین او در این تیم شد.

آلومینیوم برای رسیدن به فینال جام حذفی راه سخت تری نسبت به نساجی در پیش داشت. آن‌ها در دور یک شانزدهم نهایی توانستند فجر سپاسی شیراز را با ۲ گل شکست دهند. در دور یک شانزدهم نهایی در ۱۲۰ دقیقه بازی با سپاهان به تساوی یک بر یک رسیدند، اما آن‌ها در ضربات پنالتی موفق شدند، با نتیجه ۴ بر ۳ از سد حریف خود عبور کنند.

در دور یک چهارم نهایی شاگردان رحمتی در ورزشگاه آزادی دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند پرسپولیس را با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کنند تا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این جام را از دور رقابت کنار بزنند. آلومینیومی‌ها در نیمه نهایی با یک گل خلیج فارس ماهشهر دسته دومی که در این رقابت‌ها شگفتی ساز شده بود را شکست دادند و به فینال جام حذفی صعود کنند.

 تیم فوتبال آلومینیوم اراک

مهدی رحمتی که مدت زیادی از خداحافظی اش از دنیای فوتبال نمی‌گذرد، می‌تواند با غلبه تیمش بر نساجی مازندران، نخستین قهرمانی خود در قامت سرمربی را تجربه کند. 

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان