۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین آزادی قدس اولویت اصلی محور مقاومت است
کد خبر: ۳۵۷۲۸۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۹ ساعت: ۱۱:۱۳ ↗ لینک کوتاه

شهردار قزوین:

آزادی قدس اولویت اصلی محور مقاومت است/ صدای سقوط رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد

مهدی صباغی با اشاره به اینکه قدس به عنوان قبله مسلمین اهمیت ویژه‌ای دارد و مرکز به ثمر رسیدن محور مقاومت است، گفت: خوشبختانه امروز تزلزل را در وجود، حاکمیت و دولت رژیم صهیونیستی به خوبی مشاهده می‌کنیم.

آزادی قدس اولویت اصلی محور مقاومت است
مهدی صباغی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به اهمیت و جایگاه یوم الله روز قدس اظهار کرد: اهمیت این روز به روشنی در بیانات امام خمینی(ره) آشکار است که با هدف دفاع از مظلومان و مسلمین جهان پایه‌گذاری شد.

وی افزود: قدس به عنوان قبله مسلمین اهمیت ویژه‌ای دارد و مرکز به ثمر رسیدن محور مقاومت است که امروز شاهد هستیم از نقاط مختلف جهان در جبهه مقاومت برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و ملت‌های مظلوم حضور دارند.

شهردار قزوین با بیان اینکه قدس حق مسلمین است، ابراز کرد: قدس حق مسلم مسلمین است و همه ما برای آزادی آن هیچگاه کوتاه نخواهیم آمد و این مهمترین پیامی است که می‌توانیم به مستکبرین عالم و رژیم صهیونیستی صادر کنیم.

قدس کریدور دفاع از اسلام است 

این مسئول با اشاره به اینکه رژیم منحوس صهیونیستی رو به افول است، تاکید کرد: همان طور که امام خمینی(ره) فرمودند؛ دفاع از قدس باید اولویت همه ما باشد.

صباغی تصریح کرد: خوشبختانه امروز تزلزل را در وجود، حاکمیت و دولت رژیم صهیونیستی به خوبی مشاهده می‌کنیم به طوری که در یک حرکت انقلابی محور مقاومت نیز ده‌ها کشته و صدها زخمی می‌دهند.

شهردار قزوین ابراز کرد: صهیونیست‌ها هم خود بر این موضوع واقف و معترف هستند که دیگر قدرت پوشالی آنها رو به افول است و باید فلسطین را تخلیه کنند.

خروج صهیونیست‌ها از فلسطین حق مسلم مردم این منطقه است

وی با بیان اینکه خروج صهیونیست‌ها از فلسطین حق مسلم مردم این منطقه است، گفت: امروز قدس کریدور دفاع از اسلام، تمامیت اهداف و اعتقادات و باورهای ما است.

این مسئول بیان کرد: مردم در روز قدس باید دین خودشان را ادا کنند چراکه این روز، روز اقدام و در میدان بودن است که باید اثبات کنیم محور مقاومت با قدرت تمام در برابر مستکبران ایستاده است.

صباغی در پایان گفت: امیدواریم همه مردم در روز قدس وارد صحنه شوند و در این روز اثبات خواهیم کرد که هنوز بر اهداف و ارزش‌ها و آرمان‌های خود پابرجا هستیم.

انتهای پیام/ 1300
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان