۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین نظام توزیع کالاهای اساسی باید اصلاح شود
کد خبر: ۳۵۷۲۱۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۱ ساعت: ۱۳:۱۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:

نظام توزیع کالاهای اساسی باید اصلاح شود

رضا افلاطونی گفت: با حمایت از تشکل‌های تولیدی باید نظام توزیع کالاهای اساسی را اصلاح کرد تا تولید کننده و مصرف کننده دچار مشکل نشوند.

نظام توزیع کالاهای اساسی باید اصلاح شود
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ رضا افلاطونی ظهر امروز در نشست با اعضای اتحادیه مرغداران گوشتی استان که در سالن جلسات جهادکشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: با حمایت از تشکل‌های تولیدی باید نظام توزیع کالاهای اساسی را اصلاح کرد تا تولید کننده و مصرف کننده دچار مشکل نشوند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با بیان اینکه این سازمان از تشکل‌های توانمند که در جهت تولید قدم برمیدارند حمایت خواهد کرد، افزود: با وجود روند خوب تولید در بخش کشاورزی متاسفانه گاهی بدلیل توزیع نامناسب مردم در تامین کالاهای اساسی دچار مشکل می‌شوند.

افلاطونی تصریح کرد: اعتماد به تشکل‌های کشاورزی و کنار آنها بودن، راهگشای توسعه این بخش است و با تکمیل زنجیره تولید سود حاصل از تولید به تولید کننده خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعاونی‌ها باید زنجیره تولید را تکمیل کنند تا بتوان در روند تولید دچار مشکل نشود و سود حاصله به خودشان بازگردد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در انتها گفت: اتحادیه مرغداران گوشتی در تولید مرغ استان جایگاه ویژه‌ای دارد و پیگیر حل مشکل اعضای این اتحادیه و تکمیل زنجیره مرغ هستیم.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان